“آژنگ نیوز”:رکورد شکنی در مترو نیویورک درست بعد از آسیب دیدگی کاری تحسین برانگیز است که خانم کیت جونز انجام داده است. این فرد اهل سوئیس می‌گوید تلاش او برای ثبت رکورد، اوج گرفتن چندین چیز در یک زمان بود. کیت گفته: “من یک فرد فعال هستم – کراس فیت، دویدن، کوهنوردی – اما در آگوست ۲۰۲۲ مچ پایم به شدت شکست.” «از آنجایی که بسیارفعال بودم، بیمار صبوری نبودم. بهبودی واقعا کند بود و بعد از تلاش برای طناب زدن در ماه نوامبر، و عدم موفقیت دچار استرس شدم! من باید واقعاً از نظر فیزیکی آسان می‌گرفتم.» در این زمان بود که حتی قرارداد کاری کیت به پایان رسید .اما او به جای ادامه استرس و افسردگی به جستجوی پروژه ای رفت که حل آن سرگرم کننده و جذاب باشد.

کیت1 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

کیت گفت: «پس از چند هفته کار روی آن، یک مسیر مناسب پیدا کردم و باید ببینم که آیا می‌توانم از نظر فیزیکی با آن کنار بیایم یا خیر. بنابراین، دوباره شروع به دویدن کردم – ابتدا فقط ۱۶متر، سپس بعد از چند روز، توانستم ۳۱ متررا انجام دهم. و قبل از رزرو بلیط نیویورک تا ۳.۲کیلومتر رفتم تا نقشه‌ام را عملی کنم و آن را امتحان کنم!» کیت از این روند بسیار لذت برد و دوست داشت ببیند که چگونه طرح او از نظر تئوری در مقابل عملی کار می کند. از من خیلی پرسیده شد که آیا برای MTA کار می‌کنم یا خیر. چند نفر بودند که از دیدن من بسیار هیجان زده بودند و حتی یک نفر که بدون هیچ درخواستی از من پرسید که آیا در حال انجام چالش مترو هستم یا خیر. من به همه ایستگاه ها رفته بودم به جز یکی، بنابراین جالب بود که آخرین ایستگاه من برای رکورد تنها ایستگاهی بود که هرگز از آن بازدید نکرده بودم! و البته، دیدن به نتیجه رسیدن نقشه من واقعاً مثمر ثمر بود.» اگرچه کیت موفق شد این چالش را پشت سر بگذارد، اما او می‌گوید که بخش‌های سختی از تلاش برای ضبط این رکوردوجود داشت.

کیت جونزگفت: “سخت ترین بخش جنبه استقامتی بود – بیدار بودن و هوشیاری به مدت ۲۲ ساعت متوالی، بدون غذا و بدون استراحت واقعا سخت بود.” یا این واقعیت که فقط هشت حمام در کل سیستم باز بود. مطمئن نیستم که کدام کار را سخت‌تر کرده است.» اگرچه کیت می‌گوید شهر نیویورک زیباست، اما بخش مورد علاقه او در کل تجربه، دیدن این هنر در تمام ایستگاه‌های مترو بود. او گفت: “من عاشق این هستم که هنر هر ایستگاه منحصر به فرد و متمایز است.” زمانی که یک هنرمند پرفورمنس ساکن نیویورک بودم، مقداری هنر تعاملی ساختم، شاید آن را در MTA مطرح کنم! اگرچه کرایه حمل‌ونقل نیویورک ۲.۷۵ دلار (۲.۲۱ پوند) برای هر سفر مترو است، کیت می‌گوید که در سفرش هزینه زیادی نکرده است. با خرید یک کارت مترو نامحدود، بازدید از هر یک از ایستگاه ها برای او ۳۳ دلار (۲۶.۵۶ پوند) هزینه داشت.

کیت3 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

کیت همچنین می گوید که تجربه او بدون چالش نبود، اما برنامه ریزی خوب به او کمک کرد تا بر آنها غلبه کند. او گفت: “من چند مورد داشتم که مجبور شدم برنامه هایم را تغییر دهم، زیرا اتفاقی در یک خط رخ داد و من با یک انتخاب مواجه شدم – تغییر برنامه یا خطر اینکه بتوانم به موقع کارم را به پایان برسانم.” و از آنجایی که هفته ها روی آن کار کرده بودم، گزینه هایم و بهترین مسیر بعدی را می دانستم. زمانی که متوجه شدم مشکلی در خط دیگری وجود دارد و باید از قطاری که در آن بودم برای ایستگاه دیگری خارج شوم، فقط ۹۰ ثانیه فرصت داشتم تا تصمیم بگیرم چه کار کنم. کیت می‌گوید که اغلب باید اعتماد می‌کرد که به خوبی آماده است و داده‌های مناسبی برای سنجش گزینه‌ها برای گرفتن بهترین تصمیم‌ها دارد.

کیت از شنیدن اینکه رکورد سریع ترین زمان برای سفر به تمام ایستگاه های مترو شهر نیویورک را شکست، هیجان زده بود و چنان برنامه ریزی خوبی برای آن داشت که حتی از اینکه مجبور شد برای کسب این عنوان رکورد سه بار تلاش کند، ناراحت نشد. . “فکر می کنم دوستانم بیشتر از من ناراحت بودند! اما سپس یکی از آنها من را متقاعد کرد که دوباره تلاش کنم و سپس توانستم رکورد را بشکنم. تیم پشتیبانی من واقعا هیجان زده بود! لحظه‌ای که پیام را دریافت کردم، تازه یک قرار فیزیوتراپی گذاشته بودم (هنوز روی مچ پا کار می‌کردم) »

برای کسانی که می‌خواهند یک عنوان رکورد مشابه را تجربه کنند، کیت می‌گوید بهترین توصیه‌ای که می‌تواند ارائه دهد این است که ابتدا یک بخش کوتاه از مسیر را امتحان کنند. او همچنین می گوید که همراه داشتن تنقلات را فراموش نکنید. کیت گفت: “در اولین تلاشم آنها را فراموش کردم و وقتی اولین تلاشم زود تمام شد، خیلی گرسنه بودم.” من یک جعبه دونات از گیاه دونات خریدم و به خانه رفتم. کیت همچنین می‌گوید که رکورد شکستن او تمام نشده است و دوست دارد یک رکورد ترانزیت دیگری را تجربه کند – شاید حتی با سگش!

کیت4 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

او گفت: «مترو پاریس تنها ۳.۵ ساعت با قطار با من فاصله دارد. من دوست دارم سگم رکورد بزند. در حال حاضر، او از آخرین دستاورد خود لذت می برد، که به خاطر کمک به او در زمان بهبودی مچ پایش اعتبار می دهد. کیت جونز میگوید: «من توانایی غریزی را برای پایین رفتن سریع یا شروع به دویدن از دست داده بودم. تمام این کارهایی که قبلاً انجام می‌دادم، اکنون وظایفی بودند که باید واقعاً به آن فکر می‌کردم.»

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *