“آژنگ نیوز”:محدودیت سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت در جاده کمربندی پاریس بعد از بازی های المپیک دنبال می شود.همچنین برای به حداقل رساندن ازدحام ترافیک، یک لاین ویژه در جاده ها نیز وجود خواهد داشت .

شورای شهر پاریس اعلام کرد که کاهش سرعت برنامه ریزی شده در جاده کمربندی (بولوار پریفریک)، از سرعت فعلی ۷۰ کیلومتر در ساعت به۵۰کیلومتر در ساعت، درست پس از بازی های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ خواهد رسید. علاوه بر این، یک خط حمل و نقل عمومی و حمل و نقل عمومی نیز وجود خواهد داشت. آنها می گویندما از میراث بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس برای تداوم این مسیر محفوظ استفاده خواهیم کرد. امانوئل گرگوار، معاون شهردار پایتخت فرانسه، توضیح می دهد که بدون المپیک، بدون شک پانزده سال این نبرد فرهنگی برای دستیابی به آن سرعت طول می کشید. مقامات از فرصت مهم و نادر میزبانی رویدادی با اهمیت جهانی برای معرفی یا تسریع برخی تغییرات در منظر شهری که پاریسی ها به آن عادت کرده اند استفاده می کنند.

اتوبان - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

این برنامه در حوزه طرح جدید برای آب و هوای پاریس اگرچه به‌عنوان میراث بازی‌های المپیکی که هنوز اتفاق نیفتاده اما بالاخره به بازار عرضه می‌شود، کاهش سرعت و مسیر حرکت با اتومبیل، گام‌های مهم طرح جدید اقلیمی پاریس ۲۰۲۶-۲۰۳۰ است که به دنبال تبدیل پایتخت فرانسه به مکانی تمیزتر، انعطاف‌پذیرتر و راحت‌تر است. برای زندگی. مزایای کاهش سرعت و داشتن خودروهای کمتر در جاده ها (اثر همنشینی خودرو) آشکار است، زیرا باعث بهبود کیفیت هوا و کاهش آلودگی صوتی و مصرف سوخت می شود.

خط خودرو در زمان اوج بار – از ساعت ۷ صبح تا ۱۰:۳۰ صبح و از ساعت ۴ بعد از ظهر فعال می شود. تا ساعت ۸ بعد از ظهر،در روزهای هفته، دوشنبه تا جمعه. فقط وسایل نقلیه ای که حداقل دو نفر سرنشین دارند، وسایل نقلیه عمومی، وسایل نقلیه خدمات اضطراری و تاکسی ها می توانند از آن استفاده کنند.

ارزیابی مستمر طی پنج سال اول اجرای مسیر انجام خواهد شد. در مورد کاهش سرعت، هدف آن تبدیل موثر جاده کمربندی از یک بزرگراه به یک بلوار شهری است – همانطور که از نام فرانسوی آن پیداست. این اولین کاهش سرعت نخواهد بود که اتفاق می افتد.اتوبان Peripherique که در سال ۱۹۷۳ رونمایی شد، قبلاً شاهد کاهش سرعت مجاز از ۹۰ کیلومتر در ساعت به ۸۰ در سال ۱۹۹۳ و سپس به ۷۰ در سال ۲۰۱۴بوده است.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *