“آژنگ نیوز”: انگشت شست دست شما صاف است یا کج؟ این چیزی است که می تواند در مورد شخصیت شما به شما بگوید!

وضعیت بدنی

اثر انگشت، رنگ لباس‌هایتان… به نظر می‌رسد که اینها چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما می‌گویند. اما حتی قسمت های بیشتری از بدن شما وجود دارد که می تواند چیزهایی را در مورد خودتان آشکار کند. به عنوان مثال، انگشت شست شما می تواند چند ویژگی شخصیتی متمایز را نشان دهد.

البته هر بدنی از سر تا پا متفاوت است. هنگام بالا دادن شست، برخی افراد شست مستقیم دارند. با این حال، افراد دیگر شست‌های کج دارند. این یعنی چی؟

هنگامی که برخی از افراد انگشت شست خود را بالا می دهند، شست آنها در یک خط مستقیم می ایستد، اما برای برخی دیگر کج است. نوک انگشت شست کمی (یا زیاد) بیرون می آید. این می تواند چیزی در مورد خلق و خوی و قدرت اراده شما به شما بگوید.

شست - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

آیا شست مستقیم دارید؟

این بدان معنی است که شما کمی جدی تر از افراد دیگر هستید. گاهی اوقات می توانید بدخلق و به راحتی اذیت شوید. شما لحظات کمی رابرای خود را دارید، آن زمانی است که تمام دنیا را با عینک های خاکستری می بینید. نشان دادن احساسات در آن لحظات برای شما می تواند واقعاً دشوار باشد. کیفیت زندگی شما برای شما مهم است و برای سلامتی خود، دوستان و خانواده خود ارزش زیادی قائل هستید.

آیا شست کج دارید؟

این بدان معنی است که شما فردی بسیار فعال و عجیب و غریب هستید. شما با خوشحالی نظرات خود را با دیگران به اشتراک می گذارید و در نشان دادن احساسات خود مشکلی ندارید. شما فکر می کنید مهم است که دیگران در مورد شخصیت و ظاهر شما چه فکر می کنند، و می توانید نسبت به این موضوع بسیار حساس باشید. شما زمان زیادی را صرف ظاهر خود می کنید.

گروه گزارش

12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *