“آژنگ نیوز”:کتاب”یک چهارم ملت: مهاجرت و تحول آمریکا”منتشر شد. نویسنده: نانسی فونر .این کتاب نگاهی عمیق به راه‌هایی است که مهاجرت به آمریکای مدرن را دوباره تعریف کرده است.

جلد گالینگور قیمت: ۱۸.۹۵ دلار / ۱۵.۹۹ پوند.منتشر شده: ۱۷ اکتبر ۲۰۲۳ تعدادصفحات: ۲۳۲ به همراه یک جدول و۱ نقشه.

درباره کتاب

تأثیر مهاجران در نیم قرن گذشته به گونه ای بخشی از زندگی روزمره در ایالات متحده شده است که کارشناسان گاهی اوقات آن را نمی بینند. این کتاب عمیقاً تحقیق شده توسط یکی از محققان برجسته مهاجرت آمریکا، داستان این است که چگونه مهاجران در حال تغییر اساسی این کشور هستند. تعداد شگفت انگیزی از مهاجران و فرزندانشان – نزدیک به هشتاد و شش میلیون نفر – اکنون در ایالات متحده زندگی می کنند.

یک چهارم - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

آنها با هم، تجربه آمریکا را به روش‌های عمیق و گسترده‌ای که به قلب هویت و نهادهای کشور می‌رود، دگرگون کرده‌اند. در گستره بی‌سابقه‌ای، یک چهارم ملت نشان می‌دهد که چگونه مهاجرت نظم نژادی آمریکا را بازسازی کرده است – و مهمتر از همه، این که آمریکایی‌ها چگونه نژاد را درک می‌کنند – و نقشی اساسی در تغییر شکل سیاست‌های انتخاباتی و صف‌بندی‌های حزبی ایفا کرده است.

این کتاب روشن می‌کند که چگونه مهاجران مراکز شهری و همچنین برخی از جوامع روستایی دوردست را جوان‌سازی کرده‌اند، و بررسی می‌کند که چگونه آنها اقتصاد را تقویت کرده‌اند، به رشد صنایع قدیمی و به شکل‌گیری صنایع جدید دامن می‌زنند. این کتاب گسترده نشان می‌دهد که چگونه مهاجرت تقریباً همه جنبه‌های فرهنگ آمریکایی را تحت تأثیر قرار داده است، از موسیقی که با آن می‌رقصند و غذایی که می‌خورند تا فیلم‌هایی که تماشا می‌کنند و کتاب‌هایی که می‌خوانند.

یک چهارم ملت فصل جدیدی را در درک از مهاجرت باز می کند. در حالی که بسیاری از کتاب ها به چگونگی تغییر مهاجران توسط آمریکا می پردازند، این کتاب به بررسی چگونگی تغییر آمریکا توسط آنها می پردازد. این موضوع یادآوری می‌کند که مهاجرت از دیرباز بخشی از جامعه آمریکا بوده است و نشان می‌دهد که چگونه مهاجران و خانواده‌هایشان همچنان به تعریف مجددآمریکا به عنوان یک ملت ادامه می‌دهند.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *