“آژنگ نیوز”:انیمیشن بامبی در ایالات متحده در چنین روزی در سال ۱۹۴۲ میلادی اکران شد و به یک فیلم کلاسیک در کمپانی دیزنی تبدیل شد که به خاطر فضای سرسبز ش و اینکه با دست طراحی شده و به دلیل روایت احساسی حساسش ؛مورد توجه قرار گرفت.

بامبی۲ - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

داستان کارتون برگرفته از رمان بامبی، زندگی در جنگل، نویسنده وینی، فلیکس سالتن در سال ۱۹۲۳ میلادی است. والت دیزنی قصد داشت بامبی را به عنوان دومین فیلم بلند استودیو پس از سفید برفی و هفت کوتوله (۱۹۳۷) منتشر کند. اما عوامل متعددی آن را به پنجمین انیمیشن استودیو تبدیل کردند.مانند: دشواری اقتباس از یک رمان درباره چرخه زندگی و تبدیل آن به یک فیلم خانوادگی، یا پروژه‌های مهم دیگر والت مانند پینوکیو در اولویت قرار گرفتند، در آخر نیز جنگ جهانی قریب الوقوع مانع از ساخته شدن آن شده بود.

بانمبی۳ - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

برای ساخت کارتون بیش از ۱ میلیون طراحی صورت گرفت و همچنین تقریباً ۲۵۰میلیون تصویر تهیه شد. تولید فیلم نیز از سال ۱۹۳۶ شروع شده بود.

معروف است که والت دیزنی برای کمک به انیماتور خود دو بچه آهو را به استودیو آورد تا انیماتورها رفتار آنها رامطالعه کنند. بدین صورت به طور طبیعی،بامبی و فالین، دو آهوی این فیلم شکل گرفتند.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *