آژنگ نیوز”:نقد و بررسی کتاب«دل به‌ دریا زدن، کوله‌باری از خاطرات میلاد کیایی»برگزار می شود.

به مناسبت انتشار کتاب «دل به‌ دریا زدن، کوله‌باری از خاطرات میلاد کیایی» به کوشش حسن نیک‌بخت، که از سوی انتشارات عطوفت منتشر شده است، چهل و چهارمین نشست عصر چهارشنبه‌های بخارا به معرفی و بررسی این کتاب اختصاص یافته است. در این نشست که در ساعت پنج بعدازظهر چهارشنبه بیستم اردیبهشت ۱۴۰۲ در شهر کتاب الهیه برگزار خواهد شد، میلاد کیایی، حسن نیک‌بخت، علیرضا میرعلینقی، رضا مهدوی و علی دهباشی به بررسی این کتاب خواهند پرداخت.

میلاد کیایی نوازندگی سنتور را از  هشت سالگی ابتدا نزد پدر و سپس آموزش ردیف‌های موسیقی ایرانی را نزد برادر بزرگترش فراگرفت. در ۱۷ سالگی، در مسابقات هنری آموزشگاههای سراسر کشور در رشته موسیقی، ساز سنتور، مقام نخست را به‌دست آورد و در همان زمان برای مدت پنج سال نیز مدرس موسیقی کلاسهای فوق برنامه موزیکولوژی وابسته به دانشگاه تهران شد.

میلادکیایی1 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

او تاکنون متجاوز از یکصد قطعه آهنگ ساخته است. ضمنا برای ۱۸ فیلم سینمایی و سریالهای تلویزیونی موسیقی متن ساخته است.

میلاد کیایی از سال ۱۳۴۳، به‌مدت ۱۸ سال مدیر طرح و برنامه‌های فرهنگی و هنری کاخ جوانان شد. وی در حال حاضر مدرس موسیقی و عضو هیاُت امنای فرهنگ صوتی ایران نیز هست.

او در سال ۱۳۸۰ موفق به دریافت  دکترای موسیقی در رشته نوازندگی و آهنگسازی از شورای عالی ارزشیابی هنرمندان کشور شد.

این نشست جهت رونمایی کتاب دل به دریا زدن (کوله‌باری از خاطرات میلاد کیایی) در ساعت پنج بعدازظهر چهارشنبه بیستم اردیبهشت ۱۴۰۲ در شهر کتاب الهیه (به نشانی: الهیه، مریم شرقی، پلاک ۷۷) برگزار خواهد شد.

گروه خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *