آژنگ نیوز: نشست ودیدار با اسماعیل میر فخرایی با موضوع “من حالا یک مخاطبم”برگزار میشود. سی‌امین نشست از سلسله نشست‌های عصر شنبه‌های مجله بخارا در پیوند با «دانش رسانه‌ای» به موضوع «من حالا یک مخاطبم!» به بیان دیدگاه‌ها و پاسخ به پرسش‌های مخاطبین در مورد رسانه با حضور اسماعیل میرفخرایی، امیر حامد موسوی، احمد محیط طباطبایی و علی دهباشی اختصاص خواهد یافت.

این نشست با همکاری موسسه ایکوم، کافه مانا، مجله بخارا و موسسه فرهنگی و هنری فرهیزش در ساعت پنج بعدازظهر شنبه بیست و نهم بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در کافه مانا برگزار می‌شود.

من حالwwwwwwا مخاطبم - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

اسماعیل میرفخرایی نام و چهره‌ای آشنا و تاثیرگذار در نزدیک به شش دهه رسانه رادیو تلویزیون ایران است. فردی مبتنی بر محتوا که به عنوان مدیر برنامه‌های علمی، تهیه‌کننده و مدرس رادیو تلویزیون با تجربه‌ای ارزشمند قابل ستایش و تامل است. اما اینک به گفته خود بیننده این حوزه می‌باشد و به یک مخاطب مبدل شده است. از این رو امروز بیان دیدگاه و شنیدن کلام او بخشی از دغدغه و ذهنیت یک مخاطب خواهد بود. دغدغه‌ای از اثراتی که رادیو تلویزیون‌های داخلی و خارجی بر وی از خود به جای گذارده‌اند.

این نشست در ساعت پنج بعدازظهر شنبه بیست و نهم بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در کافه مانا به نشانی: بلوار کشاورز، خیابان وصال شیرازی، کوچه اسلامی ندوشن، پلاک ۶ برگزار می‌شود.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *