“آژنگ نیوز”:کتابشگفت زده شدن ؛چگونه شگفتی و الهام بخشی به طرز فکر ما شکل می دهد” منتشر شد. هلن دی کروز به عنوان یک فیلسوف نقش دگرگون کننده شگفتی و الهام بخشی را در دنیایی نامطمئن بررسی می کند.

جلد گالینگور قیمت: ۲۷.۹۵ دلار / ۲۲.۰۰ پوند. منتشر شده (ایالات متحده): ۲۶ مارس ۲۰۲۴ منتشر شده (بریتانیا): ۲۱ مه ۲۰۲۴ .تعداد صفحات: ۲۳۲

شگفت - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

درباره کتاب

درالهام بخشی و شگفتی در قلب ؛عمیق ترین پرسش های زندگی نهفته است. ” شگفت زده شده شدن نشان می دهد که چگونه این احساسات به نیاز اساسی ما برای درک خودمان و همه چیز اطرافمان پاسخ می دهند و چگونه ما را قادر می سازند تا با جهان درگیر شویم که انگار برای اولین بار است که آن را تجربه می کنیم. هلن دی کروز با تکیه بر آخرین بینش‌های روان‌شناختی درباره احساسات، استدلال می‌کند که شگفتی و هیبت انگیزه‌های عاطفی هستند که ما را به کاوش و کشف چیزهای جدید برمی‌انگیزد، و اینکه بشریت عمداً این احساسات را در حوزه‌های فرهنگی مانند دین، علم و جادو پرورش داده است. د کروز با ردیابی اینکه چگونه شگفتی و هیبت فلسفه، علوم انسانی و علوم را متحد می کند، دیدگاه های جدیدی را در مورد شخصیت هایی مانند افلاطون، ارسطو، آدام اسمیت، ویلیام جیمز، راشل کارسون، موریس مرلو-پونتی، ژان پل سارتر و آبراهام هشل ارائه می کند. . در طول راه، او توضیح می‌دهد که چگونه این احساسات منحصر به فرد به ما قدرت می‌دهند که ذهنی باز داشته باشیم، شادی و امید را تجربه کنیم، و در مواجهه با مشکلات شخصی و چالش‌های جهانی انعطاف‌پذیر باشیم. این کتاب روشنگر با الهام از تصویر شگفت‌انگیز دکارت به‌عنوان «آن شگفتی ناگهانی روح»، نشان می‌دهد که شگفتی و هیبت چگونه کاتالیزورهایی هستند که می‌توانند به ما کمک کنند تا آنچه را که زندگی ارزش زیستن دارد را بازیابی کنیم و چیزهایی را که در زندگی‌مان شگفت‌انگیز و ارزشمند می‌یابیم حفظ کنیم.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *