“آژنگ نیوز”:پیروزی تیم ملی فوتبال ایران بر ژاپن یک دستاورد مهم برای فوتبال ایران بود. دستاوردی که از ابعاد گوناگون به آن میتوان توجه کرد.مدتها بود می شنیدیم ژاپن چهارتا به فلان تیم قدرتمند زد یا یک تیم مهم را برد و خلاصه ژاپن تبدیل به یک غول شده بود.بویژه در جام جهانی قبلی نیز ایران حذف شد اما ژاپن به عنوان یک پدیده معرفی شد.درس اول را همینجا فرا گرفتیم در جام جهانی مربی تیم فوتبال ایران کی روش از مد افتاده بود با همان سیستم دفاعی تیم ایران را نابود کرد.

فوتبال۳ - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

تیم ایران در مسابقه با ژاپن هم در قالب تیم کی روش با یک سیستم دفاعی و با چهره یک تیم ترسیده وارد زمین شد و نتیجه آن نیز شکست یک بر صفر در این نیمه بود. اما وقتی از آن چهارچوب تیم خارج شد چهره اصلی تیم ایران آشکار شد.هر فرد ساده ای که اندکی فوتبال بداند متوجه است که چهره های اصلی تیم ملی فوتبال ایران که در تیمهای بزرگ حضور دارند بازیکنان تهاجمی هستند. اتخاذ سیستم دفاعی یعنی حبس بازیکنان. لطفا بازیکنان ایران را آزاد کنید.

فوتبال - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

در این مسابقه دیگر خبر از تعویضهای اشتباه نبود تا زهر تهاجمی تیم گرفته شود. چند تعویض آخرین نیز بیشتر جنبه وقت تلف کردن داشت.

فوتبال ۲ - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

تیم ایران در این مسابقات چهره اصلی است این موضوع را از جو سازی هایی که علیه تیم ایران راه می افتد میتوان دریافت. اماراتی ها حرف از گریه زدند خودشان زمین بازی در مقابل ایران را اشک آلود ترک کردند.ژاپنی ها هم بر سرزدن را سوژه کرده بودند که آنها هم در نهایت متوجه شدند که طرح چنین ادعاهایی در حد و اندازه آنها نیست و کسانی که باید توی سرشان بزنند در آخربازی معلوم شدند.

فوتبال۴ - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

خوشبختانه بازی با پیروزی ایران پایان یافت وگرنه ایران دو گل از وار طلبکار است.یکی صحنه برخورد توپ به دست بازیکن ژاپنی و دیگری گل دوم سردار آزمون که آفساید نبود. سیستم وار در این صحنه کاملا اشتباه کرد . در تصویری که وار نشان داد بازیکن نزدیک به آزمون به نمایش درآمد و سیستم مدعی شد که آزمون جلوتر از اوست. در حالیکه تصویر باید سراسری ترسیم میشد آنوقت میدیدم که بازیکن دورتر از آزمون و پشت سر او کاملا آفساید را پر کرده بود.

فوتبال ۵ - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

فدراسیون فوتبال آسیا باید دعا کند تیم ملی فوتبال ایران در جام باقی بماند و قهرمان شود. زیرا بهترین تیم( که اگر فوتبال بازی کند) بهترین فوتبال را بازی خواهد کرد!تیم ایران است.همچنین تماشاگران ایرانی نیز (البته برخی موارد تصویرشان سانسور می شود!)بهترین و پر شور ترین تماشاگران هستند.تداوم حضور آنها یعنی رونق این مسابقات!

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *