آژنگ نیوز”: انیمیشن کلاسیک سفید برفی و هفت کوتوله برای اولین بار در چنین روزی در سال ۱۹۳۷ میلادی (۱۳۱۶ خورشیدی)به نمایش درآمد و والت دیزنی را به عنوان یکی از مبتکرترین و خلاق ترین فیلمسازان جهان معرفی کرد.

پیش از ساخته شدن فیلم‌های سینمایی هالیوودی، فیلم‌های خبری، تریلرها، فیلم‌های کوتاه و کارتون‌هایی کوتاه ، وجود داشت. والت دیزنی در این زمان به خاطر خلق بهترین انیمیشن و پیشگام بودن شهرت داشت. کارتون های اولیه او کمدی آلیس بود که یک دختر زنده را در یک دنیای انیمیشن ترکیب می کرد.

هفت - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

در سال ۱۹۲۸ او اولین کارتون صوتی را منتشر کرد که همچنین جهان را با کارتونهای میکی موس معرفی کرد. سپس در سال ۱۹۳۲، دیزنی با اولین کارتون کاملا رنگی دوباره مردم را شگفت زده کرد. تا سال ۱۹۳۴، والت دیزنی قبلاً ۴ جایزه اسکار را برای پیشرفت هایش در انیمیشن دریافت کرده بود.

هزینه فیلم سفید برفی بسیار نجومی بود و از آنچه در ابتدا بودجه در نظر گرفته شده بود بیشتر بود. والت پس انداز خود را در فیلم خرج کرده بود و عمیقاً بدهکار بود. بانک دیگر به او پول نمی دهد. بانکدار برای دیدن اکران اولیه فیلم آمد تا بفهمد روی چه چیزی کار می کنند. او اعلام کرد که سفید برفی یک موفقیت بزرگ خواهد بود و هر آنچه که برای تمام کردن آن نیاز داشته باشند، بانک قرض خواهد داد.

تماشاگران و منتقدان تحت تأثیر درام و عمق غیرمنتظره شخصیت ها قرار گرفتند. مردم در واقع در تئاتر به خاطر مرگ سفید برفی گریه کردند.اما در این فیلم ۸۷ دقیقه خندیدند، گریه کردند، تشویق کردند. در نهایت چیزی که در ابتدا حماقت دیزنی نامیده می شد، اکنون بزرگترین پیروزی او بود!

هفت۱ - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

فیلم سفید برفی و هفت کوتوله بیش از ۸میلیون دلار در گیشه فروش جهانی داشت. به خاطر داشته باشید که بلیط کودکان تنها ۰.۲۰ دلار هزینه داشت. این قیمت یعنی تعداد زیادی بلیط خریداری شده است! این فیلم بیشتر از هر فیلم دیگری در آن زمان توسط مردم دیده شد. آنقدر محبوب شد که به بیش از ۲۰ زبان دوبله شد.

گروه تاریخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *