“آژنگ نیوز”:هزاران نفر از جادوگران در یک گرد هم آیی رکورد لباس های فانتزی وحشتناکی را به دست آوردند.این جمعیت کلاه های نوک تیز و جاروها تا جایی که چشم کار می کرد به نمایش گذاشتند و با حضور۱۶۰۷ نفر رکورد بزرگترین تجمع افرادی را که لباس جادوگر پوشیده بودند را شکستند!

جادوگران - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

این بزرگترین تجمع افرادی بود که لباس جادوگران با کلاه های نوک تیز پوشیده بودند آنها بیش از سه برابر رکورد قبلی ۴۸۲ نفری ثبت شده در بریتانیا در سال قبل را افزایش دادند. تصاویری از این روز وحشتناک، جمعیت عظیمی از مردم را نشان می‌دهد که کلاه‌های مشکی نوک تیز، لباس‌های مشکی یا شنل‌های مشکی تا کف زمین بر تن دارند و وسیله حمل و نقل جادوگر را یعنی جارو راحمل می‌کنند .

لباس جادوگر برای مدت طولانی یکی از لوازم اصلی برای ترفندها یا درمانگران جوان و بزرگسالانی بوده است که به مهمانی های لباس های فانتزی می روند. بسیاری از فیلم‌های ترسناک نیز حول محور جادوگری هستند، اما جادوگران تنها شخصیت ترسناکی نیستند که مردم برای شکستن یک رکورد لباس پوشیده‌اند.

دراکولا - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

در ماه مه ۲۰۲۲، ۱۳۶۹ نفر به بزرگترین گردهمایی افرادی تبدیل شدند که لباس خون آشام ها را در ابی ویتبی در انگلستان، انگلستان – خانه کنت دراکولا – تشکیل می دادند!!

ترجمه:احسان محرابی

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *