“آژنگ نیوز”:گروه راک بریتانیایی رولینگ استونز برای اولین بار درچنین روزی در سال۱۹۶۴ میلادی (۱۳۴۳)خورشیدی درسالن سولیوان کنسرت اجرا کرد .

رولینگ استونز، گروه راک بریتانیایی، که در سال ۱۹۶۲ تشکیل شد، که از سبک های بلوز شیکاگو استفاده می کرد تا دیدی منحصر به فرد از سمت تاریک ضد فرهنگ پس از دهه ۱۹۶۰ ایجاد کند.

در سال ۱۹۶۶، پس از اینکه گروه بیتلز اجرای زنده را متوقف کرد، رولینگ استونز به عنوان غیررسمی “بزرگترین گروه تور جهان” برای چند سال آینده انتخاب شد. در طول سال های ۱۹۶۶-۱۹۶۹آنها به جهان سفر کردند و مرتباً لیست آهنگ های خود را با آهنگ های عالی پر میکردند.

vddd - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

میک جَگِر قلب «رولینگ استونز» است و کیت ریچاردز – روح. آن دو تصویر اولیه خود را از جوانی نامرتب ادامه داده بودند، از فراز و نشیب ها در حرفه و زندگی شخصی خود جان سالم به در برده بودند.

میک جگر کالج را رها کرد و به نظر می رسید هر حرکت او در صحنه و خارج از صحنه نشان از چالشی با استانداردهای “محترم” دارد. او هرگز آموزش رسمی موسیقی دریافت نکرد و حتی نمی توانست موسیقی بخواند. با این حال، او سخت کار کرد و با مشارکت ریچاردز به عنوان خواننده اصلی و ترانه سرا ظاهر شد.

vgdk - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

میک جگر هفت فرزند از چهار زن به دنیا آورد، به مدارس و موسسات خیریه متعددی اهدا کرد و در سال ۲۰۰۰ توسط ملکه الیزابت دوم در کاخ باکینگهام به عنوان شوالیه شناخته شد.

هیچ گروه راکی به اندازه گروه رولینگ استونز که هنوز هم با گذشت بیش از ۵۰ سال از تشکیل خود قادر به پر کردن بزرگترین استادیوم در جهان است، برای مدت طولانی فعالیت مداوم و محبوبیت جهانی را حفظ نکرده است.

رولینگ 1 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

اگرچه چندین تن از معاصران اواسط دهه ۱۹۶۰ – به ویژه باب دیلن، پل مک‌کارتنی، اریک کلاپتون و ون موریسون – موقعیت‌های فردی را در خط مقدم راک حفظ کرده‌اند، هسته رولینگ استونز شامل جگر، خواننده، ریچاردز گیتاریست، و درامر واتز، همچنان در راک است.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *