“آژنگ نیوز”: کتاب “به چه چیزی می توانیم امیدوار باشیم؟: مقالاتی در مورد سیاستمنتشر شد.نویسنده: ریچارد رورتی ، ویرایش شده توسط کریس ووپاریل مالکی،  پیشگفتار ساسکیا ساسن .مقالات مندرج در کتاب از فیلسوفی است که در مورد وضعیت سیاست آمریکا پیش بینی کرد و گفت:یک عوام فریب پوپولیست رئیس جمهور ایالات متحده خواهد شد.

جلد گالینگور قیمت: ۲۴.۹۵ دلار / ۲۰.۰۰ پوند شابک: منتشر شده (ایالات متحده): ۱۰ مه ۲۰۲۲ منتشر شده (بریتانیا): ۵ ژوئیه ۲۰۲۲ تعداد صفحات: ۲۴۸

به چه چیزی - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

ریچارد رورتی، یکی از تأثیرگذارترین روشنفکران دهه‌های اخیر، شاید امروزه بیشتر به عنوان فیلسوفی شناخته می‌شود که تقریباً دو دهه قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده در سال ۲۰۱۶، درباره ظهور یک مرد قدرتمند ترامپی در آمریکا هشدار داد.

کتاب به چه چیزی می توانیم امیدوار باشیم؟ نوزده مقاله رورتی در مورد سیاست آمریکا و جهان را گردآوری می کند، از جمله چهار مقاله منتشر نشده قبلی و بسیاری از مقالات کمتر شناخته شده و مقالاتی که یافتن آنها سخت است. در این مقاله‌های تحریک‌آمیز و قانع‌کننده، رورتی با چالش‌های مهمی که دموکراسی‌ها در داخل و خارج با آن مواجه هستند، از جمله پوپولیسم، نابرابری اقتصادی فزاینده، و جمعیت بیش از حد و تخریب محیط‌زیست مواجه می‌شود. در پاسخ، او ایده های خوش بینانه و واقع بینانه ای در مورد چگونگی رسیدگی به این بحران ها ارائه می دهد.

او راهبردهایی را برای تقویت امید اجتماعی و ایجاد یک جامعه جهانی جامع و سرشار  از اعتماد بیان می‌کند و از مردم آمریکا می‌خواهد که به اتحادیه‌های کارگری، دانشگاه‌ها، کمپین‌های اجتماعی از پایین به بالا، و دیدگاه‌های سیاسی جسورانه‌ای که تقواهای ایدئولوژیک را خنثی می‌کند، ایمان داشته باشند. به دلیل احساس اضطراری رورتی در مورد آینده جمعی آمریکا، کتاب”به چه چیزی می توانیم امیدوار باشیم؟” کتابی مملو از تشخیص های قابل توجه بحران های سیاسی امروز و پیشنهادهای خلاقانه برای حل آنها است.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *