آژنگ نیوز”:روایت داستان غم انگیز روابط انسانها در شبکه های مجازی ،در یک فیلم مستند، توسط یک شبکه تلویزیونی انگلستان آغاز شده است.متخصصان و کارشناسان حوزه جرایم شبکه تلویزیونی فرست لوک تی وی را مامور ساخت یک سریال مستند ۱۰ قسمتی در مورد ارتباطات دیجیتالی در شبکه ها مجازی کرده ند.

با شهادت نزدیک‌ترین افراد ی که در گیر وقایع عاطفی شبکه های مجازی شده اند،داستان ده زوج از سراسر بریتانیا ربررسی می‌شود که روابطشان برخاسته از عصر دیجیتال است. در حالی که این روابط به اندازه کافی امیدوارکننده شروع شد،ه همه آنها به سمت فاجعه رفتند.

در هر مورد یک تفسیر در حال اجرا توسط گفتگوها و پست های دیجیتالی آنها نشان می دهد که چگونه و چرااین فاجعه رخ داده است. این گزارش‌های تکان‌دهنده برگرفته از مصاحبه‌های صمیمی با دوستان و خانواده‌ای است که شاهد وقوع این رویدادهای غم‌انگیز بودند – اما در جلوگیری از آن ناتوان بودند – همراه با محققین، روانشناسان و کارشناسان دیجیتال. همراه با دسترسی انحصاری به شواهد حیاتی برای هر مورد، مانند پست های رسانه های اجتماعی، فیلم دوربین بدنه، پیام های متنی و تاریخچه چت، هر قسمت تصویر واضحی از داستان منحصر به فرد یک زوج خاص را ترسیم می کند.

داستان غم انگیز - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

این مجموعه ابتکاری جنایی واقعی، داستان‌های هیجان‌انگیز کسانی را روایت می‌کند که فکر می‌کردند عشق را آنلاین پیدا کرده‌اند، اما زمانی که این عشق کشنده شد، بهای نهایی را پرداخت می‌کنند. این مجموعه ده قسمتی به سفارش دان کورن، معاون برنامه نویسی در شبکه های A+E EMEA، به همراه دایانا کارتر، ویرایشگر و رئیس استعدادهای درخشان در شبکه های A+E انگلستان ساخته شده است. برای FirstLookTV، این سریال به تهیه‌کنندگی اجرایی ویل هانراهان و سریال تهیه‌شده توسط گراهام اسمایلز، در کنار تهیه‌کنندگان خط، کلر توماس و لینا هاشوه است.

دن کورن، معاون برنامه‌نویسی در شبکه‌های A+E EMEA، گفته: «درک اینکه چگونه می‌توان روابط را از طریق رسانه‌های اجتماعی تحریف و نادرست معرفی کرد، یکی از مهم‌ترین و آزاردهنده‌ترین پدیده‌های جنایی است که جامعه مدرن بریتانیا با آن مواجه است.

ما مفتخریم تا داستان کسانی را بگوییم که شایسته شنیده شدن هستند.” ویل هارهان از FirstLookTV گفت: “خطرناک ترین فرد در زندگی شما اغلب شخصی است که با او در شبکه های مجازی قرار می گذارید. ما معتقدیم این تهدیدی است که اغلب نادیده گرفته می شود. ما با گروه های کمپین و سازمان های خیریه برای برجسته کردن پرچم های قرمزی که همه باید از آنها آگاه باشیم، این کار راکرده ایم.

ترجمه:احسان محرابی

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *