“آژنگ نیوز”:کتاب”خدایان و فانی ها: افسانه های یونان باستان برای خوانندگان مدرن”منتشر شد.

نویسنده :سارا ایلز جانستون

جلد گالینگور

قیمت: ۳۵.۰۰ دلار / ۳۰.۰۰ پوند

منتشر شده: ۷ فوریه ۲۰۲۳

صفحات:۴۹۶

درباره کتاب

کتاب روایتی جدید و جذاب از اسطوره های یونان باستان را ارایه میکند.

«برخی از نظرات در خصوص کتاب” خدایان و فانی ها “چنین است:این کتاب یک پیروزی است! . . . [یک] بازگویی باشکوه از افسانه‌های یونانی.»—الکساندر مک کال اسمیت، نویسنده مجموعه شماره 1 آژانس کارآگاه زنان

«براووو، ادیت همیلتون! سارا ایلز جانستون دکمه تازه سازی جادویی اسطوره های یونان را زده است.» – ماریا تاتار، نویسنده کتاب؛قهرمان با ۱۰۰۱ چهره؛

خwwwwwwwدایان - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

افسانه‌های یونانی با داستان‌های گیرا که سرشار از شخصیت‌های خارق‌العاده و پیچش‌ها و چرخش‌های شگفت‌انگیز است، با معنای فانی بودن در دنیایی از نیروهای قدرتمند خارج از کنترل انسان روبرو می‌شوند. جای تعجب نیست که آنها هزاران سال پس از اولین بار گفته شدن، خوانندگان را مجذوب خود می کنند. خدایان و فانی ها روایت جدیدی از اسطوره های یونان باستان توسط یکی از کارشناسان برجسته جهان است. سارا ایلز جانستون با سبکی تازه، پر جنب و جوش و متقاعدکننده که خوانندگان را به زندگی شخصیت‌ها می‌کشاند، روایت‌های جدیدی از تمام داستان‌های شناخته‌شده و همچنین داستان‌های دیگری که به ندرت گفته می‌شوند ارائه می‌کند و خوانندگان را به سفری جذاب از مبدأ می‌برد. از اساطیرکیهانی تا پس از جنگ تروا.

برخی از انسان های فانی در این داستان ها توسط خدایان نفرین شده اند، در حالی که افراد خوش شانس تر از تدبیر و انعطاف پذیری برخوردارند. خدایان خود را به شکل حیوانات، انسان‌ها و طلای درخشان تبدیل می‌کنند تا با لباس مبدل از زمین دیدن کنند – جایی که گاهی اوقات فانی‌های متخلف را نیز به شکل‌های جدیدی تبدیل می‌کنند: گرگ، عنکبوت، یا یک صخره‌بر فراز دره ای سنگلاخ. سایر فانی ها – چه زن و چه مرد – از عقل و قدرت خود برای غلبه بر هیولاهایی که توسط خدایان ساخته شده اند – گورگون ها، اژدها ها، هارپی ها، گاو نرهای آتشین استفاده می کنند.

خدایان و فانیان با تصاویر اصلی جذاب توسط تریستان جانستون، پیوندهای غنی بین شخصیت ها و داستان های مختلف را برجسته می کند، توجه را به دیدگاه های اغلب نادیده گرفته شده شخصیت های زن جلب می کند و هم به داستان ها و هم به دنیایی که مردم باستان در آن زندگی می کردند وفادار می ماند. در نهایت کتاب یک برداشت جدید جذاب و سرگرم کننده از اسطوره های یونان است.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *