“آژنگ نیوز”:پوچینیو مربی پاری سن ژرمن باید اخراج شود.در بازی دیشب تیم فوتبال فرانسوی پاری سن ژرمن که به تازگی ستاره بی بدیل فوتبال دنیا را استخدام کرده است،مربی این تیم یعنی پوچیتینیو بهترین بازیکن زمین یعنی لئو مسی را تعویض کرده و یک دفاع جایگزین کرد. در هنگام تعویض بر صفخات تلویزیون مشخص بود که مس به پوچیتینو اعتراض میکند.معمولا در فوتبال عنوان می شود که مربی تصمیم گیرنده اصلی در زمین فوتبال است. اما بدیهی است که تصمیمات نادرست جزء وظایف مربی نیست. در این بازی مسی یکبار توپ را به تیر دروازه زد و یکبار هم در آخرین لحظه ضربه او به پای گلز گرفت و توپ گل نشد.در تمام موارد نیز پاسهای تهاجمی تیم را مسی ارسال میکرد.

در هر حال ماجرا چنین بود که به نظر می رسد مسی وقتی از کنارپوچتینو میگذرد که به طرف نیمکت پاریس برود دست او را رد می کندو با نگاهی تعجب خود را و بی جهت بودن تعویض را ابراز میکند.

اما البته پوچتینو هرگونه ابراز نارضایتی از برنده شش دوره توپ طلا را رد کرد و گفت: “از او پرسیدم چطور است و او گفت که خوب است.!!

مسی - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

پوچتینیو مربیگری را در سال ۲۰۰۸با دستیاری مربی تیم ملی فوتبال زنان آرژانتین شروع کرد. وی بعدا در سال۲۰۰۹ اسپانیول به کشور اسپانیا رفت .پس از آن در سال ۲۰۱۳مربی ساتهمپتون انگلستان شد.سپس در سال ۲۰۱۴به عنوان مربی ،به تیم تاتنهام انگلستان تیم پیوست .آنجا به شهرت رسید ،اما در نهایت در سال۲۰۱۹اخراج شد. نهایتا پس از دو سال بیکاری در سال ۲۰۲۱ به سمت مربیگری پاریس سنت ژرمن رسید.او جانشین توماس توخل آلمانی شد که شاید بهترین گزینه برای پاریسی ها بود؛چون الان یک تیم فوق العاده از چلسی ساخته است.

پاریسی ها با عقد قرارداد با بهترین ستاره دنیا و کسی که فوتبال را ذاتی بازی میکند،استخدام کرده اند ،اما مربی در یک بازی از او نصفه نیمه استفاده کرد؛در این بازی اخیر هم او را از زمین بیرون کشید.در اینجا باید به یک نکته اشاره کرد.بازیکنی مثل مسی با سرعت یک مربی را تحلیل کرده و به میزان مهارت و توانایی واقعی او آگاهی می یابد. برخورد او با پوچتینو (که قبلا هم یکبار گفته بود،هیچ وقت مربی بارسلونا نمی شوم)قطعا مطابق با میزان وزن این مربی کار نابلد با ستاره هاست.او هیچ وقت با ستاره های بزرگی مثل امباپه،نیمار و مسی کار نکرده است. بنابر این قطعا شناخت ضعیفی در این زمینه دارد. همین یک مشکل برای اخراج او باسرعت هرچه بیشتر کافی است.زیرا او حتما در ادامه کارش به مشکل بر می خورد.او البته بی سیستم بودن تیمش را نیز به این موضوع نسبت می دهد که بازیکنان با یکدیگر هماهنگ نیستند. اما این بازیکنان تقریبا ۳ یا ۴ سال است در کنار هم بازی میکنند و تمرینات پیش فصل نیز برای هماهنگی تیم است!در هر حال کار به جایی خواهد رسید که یاجای ستاره و مسی در پاریس است ویا پوچتینو!

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *