“آژنگ نیوز”: کتاب عشق در زمان خود-انتشاری: چگونه نویسندگان رمانهای عاشقانه قوانین نویسندگی و موفقیت را تغییر دادند ؛منتشر شد.نویسنده:کریستین ام. لارسون.
درسهایی در مورد کار خلاقانه، همبستگی و شمول در شرایط اقتصادی ناپایدار
جلد سخت قیمت: ۱۹.۹۵ دلار / ۱۶.۹۹ پوند شابک: تاریخ انتشار: ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۵ تعداد صفحات: ۲۸۸ تصویر: ۳ تصویر سیاه و سفید. ۹ جدول.

در حالی که نویسندگان، موسیقیدانان، تولیدکنندگان محتوای آنلاین و دیگر کارگران مستقل برای شرایط کاری بهتر مبارزه میکنند، نویسندگان آثار عاشقانه نمونهای قدرتمند – و داستانی هشداردهنده – درباره خودسازماندهی و کمک متقابل در اقتصاد دیجیتال ارائه میدهند. کریستین لارسون در کتاب «عشق در زمان خودانتشاری»، تاریخ چهل ساله رومانسلندیا، شبکهای گسترده از نویسندگان، خوانندگان، ویراستاران و دیگران در حوزه رمان، را که جامعهای منحصر به فرد بر اساس گشودگی و حمایت جمعی تشکیل دادهاند، دنبال میکند. نویسندگان عاشقانه آمریکایی – که زمانی مطرودان ادبی را تحقیر میکردند – با قدرت همبستگی، به خلاقترین و موفقترین نویسندگان نشر دیجیتال تبدیل شدند. در همین حال، موج جدیدی از فعالیتهای رسانههای اجتماعی توجه را به طرد تاریخی نویسندگان رنگینپوست و نویسندگان LGBTQ+ در رومانسلندیا جلب کرد و منجر به یک تسویه حساب فرهنگی شد که مدتها به تعویق افتاده بود. لارسون با تکیه بر بزرگترین نظرسنجی شناختهشده در هر ژانر ادبی و همچنین مصاحبهها و تحقیقات بایگانی، نشان میدهد که چگونه نویسندگان عاشقانه به تنها نویسندگانی در آمریکا تبدیل شدند که از ظهور کتابهای الکترونیکی درآمد کسب کردند – درآمد متوسط آنها ۷۳ درصد افزایش یافت در حالی که درآمد سایر نویسندگان ۴۰ درصد کاهش یافت. لارسون استدلال میکند که موفقیت نویسندگان عاشقانه، قدرت اشکال جایگزین سازماندهی تحت تأثیر الگوهای کاری جنسیتی را نشان میدهد. همچنین نشان میدهد که چگونه شبکههای روابط میتوانند صداهای خاصی را تقویت یا خاموش کنند. لارسون میگوید تجربه رومانسلندیا درسهای مهمی در مورد همبستگی برای خالقان و سایر کارگران منزوی در دنیای اشتغال به طور فزایندهای پرخطر ارائه میدهد. ظهور و تقریباً فروپاشی رومانسلندیا نشان میدهد که دریافت رفتار منصفانه از پلتفرمها به همبستگی خالقان بستگی دارد – اما همبستگی خالقان، به نوبه خود، به رفتار منصفانه با همه اعضا بستگی دارد.
گروه رسانه