“آژنگ نیوز”:نشریه دیلی میل در چنین روزی در سال ۱۹۳۴ میلادی عکسی را چاپ کرد که ظاهراً سر و گردن کوچک هیولای دریاچه نس را نشان می داد. این تصویر نمادین، که به طور گسترده به عنوان “عکس جراح”(کنایه از جرح و تعدیل شدن تصویر) شناخته می شود، جرقه ای بین المللی برانگیخت اما بعداً مشخص شد که صرفا یک فریب بوده است.

هیولا۱ - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

هیولای دریاچه، موجود دریایی بزرگی که برخی از مردم معتقدند ساکن دریاچه نس اسکاتلند است. با این حال، بسیاری از شواهد ادعایی مبنی بر وجود آن بی اعتبار شده است، و به طور گسترده تصور می شود که این هیولا یک افسانه است. گزارش ها از یک هیولا ساکن دریاچه نس به دوران باستان باز می گردد. نکته قابل توجه، حکاکی‌های سنگی محلی یک پیکت، جانوری اسرارآمیز را با باله‌ها نشان می‌دهد.

هیولا - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

اولین گزارش مکتوب در زندگی نامه قرن هفتم سنت کلمبا (یا کولومبای قدیس راهب بزرگ ایرلندی)ظاهر می شود. بر اساس آن اثر، در سال ۵۶۵، هیولا یک شناگر را گاز گرفت و آماده حمله به مرد دیگری بود که کلمبا مداخله کرد و به جانور دستور داد «برگردد». اطاعت کرد و در طول قرن‌ها فقط مواردی از رویت گزارش شد. به نظر می رسد بسیاری از این برخوردهای ادعایی از فرهنگ عامه اسکاتلندی الهام گرفته شده است، که سرشار از موجودات افسانه ای آبی است.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *