“آژنگ نیوز”:کتاب “کوچک پروانه ها”منتشر شد.نویسندگان:ا آندری سوراکوف و الکساندرا آ. سوراکوف تصویرگری توگچه اوکی .این کتاب کاوشی جذاب، با صفحات مصور فراوان و در اندازه جیبی آکنده از اطلاعات در مورد پروانه های جهان است.

جلد گالینگور ۳۰% تخفیف با کد PUP30 قیمت فروش: ۱۰.۴۷ دلار / ۹.۰۹ پوند قیمت بدون تخفیف: ۱۴.۹۵ دلار / ۱۲.۹۹ پوند منتشر شده: ۲ آوریل ۲۰۲۴ کتاب الکترونیکی.

پروانه ها - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

درباره کتاب

کتاب پروانه ها مملو از حقایق شگفت‌انگیزاست ، این کتاب لذت‌بخش و با طراحی فوق‌العاده هر عاشق طبیعت را فریب خواهد داد. کتاب کوچک پروانه‌ها که به صورت ماهرانه نوشته شده و به زیبایی با عکس‌های رنگی و آثار هنری رنگی اصلی به تصویر کشیده شده است. این کتاب یک مرجع کوچک در دسترس و لذت‌بخش درباره پروانه‌های جهان با نمونه‌هایی از سراسر جهان است، . این حجم شگفت‌انگیز اطلاعات را در یک بسته کوچک قرار می‌دهد که طیف وسیعی از موضوعات را پوشش می‌دهد – از آناتومی، تنوع، و تولید مثل گرفته تا زیستگاه و حفاظت. همچنین شامل حقایق عجیب و بخشی در مورد پروانه ها در اسطوره ها، فولکلور و فرهنگ مدرن از سراسر جهان است. نتیجه یک راهنمای مقاومت ناپذیر برای زندگی شگفت انگیز پروانه ها است. یک کتاب جیبی با طراحی زیبا با جلد پارچه ای مهر شده با فویل دارای ۱۴۰ تصویر و عکس رنگی یک هدیه عالی می سازد.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *