“آژنگ نیوز”:پمپئی با نقاشی های دیواری جدید شگفت زده می شود. یک اثرهنری دیواری که به تازگی فاش شده، یک دکوراسیون دریک اتاق غذاخوری خانگی است.پس از اینکه باستان شناسان اعلام کردند که نقاشی های دیواری دیده نشده در یکی از خانه ها را کشف کرده اند، شهر پمپئی روم باستان بار دیگر در سرفصل اخبار قرار گرفت. نقاشی های دیواری به عنوان یکی از بهترین نقاشی های موجود در شهر که پس از فوران آتشفشان وزوویوس در قرن اول پس از میلاد مدفون شده اند توصیف شده اند.

نقاشی های دیواری دیوارهای سیاه رنگی را تزئین می کنند که به گفته کارشناسان به عنوان سالن غذاخوری یک خانواده مرفه در جزیره ۱۰ منطقه ۹ خدمت می کرد. آنها شخصیت‌های افسانه‌ای از جنگ تروا را نشان می‌دهند و می‌توانستند الهام‌بخش مکالمات میان مهمانانی باشند که در طول شام پذیرایی می‌شوند. دیوارها سیاه بود تا دود لامپ های روی دیوار دیده نشود. گابریل زوکتریگل، مدیر پارک باستان‌شناسی پمپئی توضیح می‌دهد که در اینجا بعد از غروب خورشید برای جشن گرفتن جمع می‌شدند، نور سوی لامپ‌ها باعث می‌شود تصاویر حرکت کنند.

پمپی - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

نقاشی های دیواری هلن و پاریس را نشان می دهند که درام عاشقانه آنها عامل جنگی بود که هومر در حماسه خود توصیف کرد. همچنین بازنمایی هایی از کاساندرا وجود دارد که جنگ و نتیجه آن را پیش بینی کرد اما نفرین شد که هرگز کسی پیش بینی های او را باور نکند.

سایت میراثی که به کشفش ادامه می دهند طول تالار تقریباً ۱۵ متر و عرض آن ۶ متر است و به حیاطی باز می شود که به نظر می رسد یک راهروی خدماتی در فضای باز است، با یک راه پله بلند که به طبقه اول منتهی می شود، البته بدون تزئینات. فعالیت حفاری در جزیره ۱۰ منطقه IX بخشی از یک پروژه گسترده تر برای ایمن سازی جبهه محیطی بین منطقه حفاری شده و حفاری نشده و بهبود ساختار هیدروژئولوژیکی است که باید حفاظت بهتری از سایت میراث جهانی تضمین کند.

پمپئی به طور کلی دارای ۱۰۷۰ واحد مسکونی و در مجموع ۱۳هزاراتاق در داخل آنها است و این حتی فضاهای عمومی و مقدس شهر را در نظر نمی گیرد. کاوش‌ها و کارهای مداوم، گهگاه عناصر هنری جدیدی را کشف می‌کنند، که به ما درباره نحوه زندگی ساکنان آن قبل از وقوع فاجعه می‌گوید.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *