آژنگ نیوز”: کتاب “حرکت بیولوژیکی: تاریخچه زندگی منتشر شد.نویسنده: جانینا ولمن .ترجمه کیت استورج .کتاب کاوشی جذاب از تعاریف در حال تغییر زندگی در زیست شناسی است.

جلد گالینگور قیمت: ۳۳.۰۰ دلار / ۲۸.۰۰ پوند شابک: منتشر شده (ایالات متحده): ۶ فوریه ۲۰۲۴ منتشر شده (بریتانیا): ۲ آوریل ۲۰۲۴ صفحات: ۳۳۶

درباره کتاب

کتاب “حرکت بیولوژیکی رابطه اساسی بین حرکت و زندگی را مطالعه می کند. جانینا ولمن، مورخ علم برنده جایزه، برای پاسخ به این سؤال که «زندگی چیست؟» به بررسی فرا رشته ای حرکت به عنوان عمیق ترین تعریف وجود زنده می پردازد. برای دهه ها، اطلاعات و ساختار با تمرکز غالب آن بر ساختار و عملکرد DNA، بر تاریخ نگاری علوم زیستی تسلط داشته است.

بیو - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

اکنون بیش از هر زمان دیگری، حرکت موضوعی حیاتی در تحقیقات زیست‌شناسی پایه است. ولمن با ردیابی حرکت از روح حیوانی ارسطو تا موتورهای مولکولی، و از روباتیک نرم پزشکی تا تحلیل ریاضی، حرکت بیولوژیکی را در تلاقی حوزه‌های دانش و شیوه‌های علمی و فرهنگی قرار می‌دهد. او تابلوهای راهنما را برای علامت گذاری مکان هایی ارائه می دهد که محققان، فناوری ها، ایده ها و شیوه ها مسیرهای جدیدی را در ساختار پدیده حرکت باز کردند.

با بازاندیشی بلندپروازانه علوم زیستی، حرکت بیولوژیک زندگی مخفی حرکت را آشکار می کند و گزارش جدیدی از معنای زنده بودن ارائه می دهد.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *