“آژنگ نیوز”: کتاب «زندگی ادبیات: خواندن، آموزش، دانستن» منتشر شد. نویسنده: آرنولد واینستین.این کتابی پرشور، شوق انگیز و شخصی درباره این است که چگونه بزرگترین آثار ادبی زندگی ما را روشن می کنند.

جلد گالینگور قیمت: ۲۱.۹۵دلار / ۱۷.۹۹ پوند شابک: منتشر شده: ۱۶ ژانویه۲۰۲۴تعداد صفحات: ۳۵۲

درباره کتاب

چرا ادبیات می خوانیم؟ برای آرنولد واینستین، پاسخ روشن است: ادبیات به ما اجازه می‌دهد به شخص دیگری تبدیل شویم. ادبیات ما را با دسترسی صمیمانه به تنوع شگفت انگیزی از زندگی ها، تجربیات و مکان های دیگر در طول اعصار تغییر می دهد. زندگی با ادبیات با تأمل در یک عمر خواندن، تدریس و نوشتن، زندگی یک استاد، هیجانات و تله های تدریس، و مهمتر از همه، قدرت ادبیات برای رهبری را با شور و شوق، شوخ طبعی و هوش هیجانی بررسی می کند.

زندگی ادبیات - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

با ادبیات ما به درک عمیق تری از خود و جهان هایی که در آن زندگی می کنیم دست می یابیم. واینستین به‌عنوان یک دوقلوی همسان، زود جابه‌جایی را تجربه کرد که با شخص دیگری اشتباه گرفته می‌شد – و احساس می‌کرد که ممکن است کسی غیر از آن باشد که فکر می‌کرد. او در خوانش‌های واضحی که آثار کلاسیک نویسندگان از سوفوکل گرفته تا جیمز جویس و تونی موریسون را روشن می‌کند، آنچه را که ما با همذات پنداری با قهرمانان آن‌ها می‌آموزیم، از جمله آن‌هایی که با خرابی‌ها و تلفات نابود شده‌اند، کشف می‌کنند که همه باورهایشان توهم هستند را بررسی می‌کند. واینستین استادانه استدلال می‌کند که دانستن ادبیات کاملاً با آن چیزی که فرد هنگام مطالعه ریاضی یا فیزیک یا حتی تاریخ می‌داند متفاوت است: با ورود به زندگی این شخصیت‌ها، خوانندگان شکل منحصربه‌فردی از دانش را به دست می‌آورند و هزینه آن را درک می‌کنند. در «زندگی ادبیات»، یک نویسنده و معلم چیره دست عشق خود را به کتاب‌هایی که آموزش داده و توسط آن‌ها آموزش داده شده، به اشتراک می‌گذارد، و به ما نشان می‌دهد که ادبیات اهمیت دارد، زیرا ما هرگز از کشف خودمان دست نمی‌کشیم.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *