“آژنگ نیوز”:در هندوستان ودر کنار جشن‌ها، در چشن عروسی اغلب ورویدادهای درام و حوادث نسبتاً عجیبی رخ می دهد که سرفصل خبرها می‌شود. به برخی از احمقانه‌ترین رویدادهایی که در عروسی‌های هندی امسال رخ داده، اشاره می شود.

۱. ماچرای مغز استخوان گوسفند عروسی در Telangana به دلیل یک سری اختلافات ناشی از طرف خانواده داماد لغو شد. درگیری زمانی به وجود آمد که خانواده داماد متوجه شدند که مغز استخوان گوسفند در منوی غیر گیاهخواری انتخاب شده توسط عروس گنجانده نشده است. این زوج در ماه نوامبر نامزدی خود را در اقامتگاه عروس انجام دادند. با این حال، خانواده داماد پس از جشن نامزدی تصمیم به لغو عروسی گرفتند، همانطور که توسط NDTV گزارش شده است. وضعیت به طرز قابل توجهی تشدید شد و بلافاصله پلیس درگیر شد و تلاش کرد تا موضوع را میانجیگری کند و حل کند. با وجود تلاش‌ها برای آشتی، خانواده داماد آن را “توهین” دانستند و بر تصمیم خود برای لغو عروسی ایستادگی کردند.

۲. مورد مفقود شدن پنیر این حادثه که به عنوان پرونده گم شده پنیر شناخته می شود، واکنش نسبتاً شدیدی به یک مسئله غذایی در یک عروسی داشت.

این حادثه تکان دهنده در یک عروسی رخ داد که در آن غیبت پنیر در “ظروف ماتر پنیر” منجر به درگیری قابل توجهی شد. یک ویدیو از این رویداد که به طور گسترده در رسانه های اجتماعی پخش شده است، مهمانان را در حال پرتاب صندلی به سمت یکدیگر نشان می دهد که ناشی از اختلاف بین شرکت کنندگان از طرف عروس و داماد است.

عروسی - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

۳.مرگ عروس به دلیل مخالفت با ازدواج.اغلب می شنویم که به دلیل اعتراض خانواده به داماد، مراسم عروسی لغو می شود، اما این اتفاق سناریوی دیگری را ارائه می دهد. در ماه دسامبر، یک عروس ۲۰ ساله قرار بود با پسر عموی ۳۰ ساله خود ازدواج کند، ازدواجی که خانواده او ترتیب داده بودند. با این حال، عروس پس از مشورت با دوستانش تصمیم گرفت عروسی خود را لغو کند. متأسفانه، چند روز بعد، عروس مرده در محل اقامتش در تامیل نادو پیدا شد.

۴. لغو عروسی به دلیل آنکه داماد نمی تواند پولها را بشمرد!یک عروس ۲۱ ساله تصمیم گرفت عروسی خود را لغو کند زیرا داماد یک بیماری روانی از قبل داشت که توسط خانواده اش پنهان شده بود، او نمی توانست اسکناس را بشمارد. این ماجرا در طول مراسم ازدواج زمانی آشکار شد که کشیش در مورد رفتار داماد ابراز نگرانی کرد و باعث ناراحتی خانواده عروس شد. عروس که به عنوان ریتا سینگ اهل روستای دورگاپور در منطقه محمدآباد کوتوال شناخته شد، بلافاصله وارد موضوع اختلاف شد. این امرمنجر به مشاجره شدید بین خانواده ها شد که نیاز به دخالت پلیس داشت. نکته قابل توجه اینکه خانواده عروس تا روز عروسی هیچ اطلاع قبلی از وضعیت روحی داماد ۲۳ ساله نداشتند.

ترجمه:احسان محرابی

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *