آژنگ نیوز”: رکورد پیتزا با ۱۰۰۱ نوع پنیر، رکورد بیشترین انواع پنیر روی پیتزا را شکست. این پیتزا که توسط سرآشپزهای پیتزای فرانسوی بنویت برویل و فابین مونتلانیکو و با کمک پنیرساز سوفی هات ریچارت لونا و یوتیوبر فلورین ساخته شده است، از رکورد قبلی ۸۳۴ که توسط مورگان نیکویت در سال ۲۰۲۱ به دست آمده بود، فراتر رفت.

Screenshot 2023 08 22 134639 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

بنویت قبلاً یک بار در سال ۲۰۲۰ به این رکورد دست یافته بود که با ۲۵۴ پنیر مختلف پیتزا درست کرد. او اکنون پس از گذراندن پنج ماه در جستجوی فرانسه برای یافتن انواع پنیر، این تعداد را تقریباً چهار برابر کرده است. تلاش‌های او باعث شد تا رکورد بیشتری برای نمایش بزرگ‌ترین انواع پنیر (۱۰۰۱) را به دست آورد که این عنوان را از فیلیپ مارشان فرانسوی که مجموعه‌ای از ۷۳۰ پنیر در سال ۲۰۱۶ تهیه کرد، گرفت. در جریان این رکورد شکنی بنویت گفت: «این یک شاهکار واقعی بود که در میان پنیرسازان و همچنین تولید کنندگان لبنیات واکنش مثبت داشت.. بنویت فاش کرد که بسیاری از کشاورزان و پنیرسازان پنیر خود را به صورت رایگان به او پیشنهاد می‌کردند، زیرا از این ایده که بخشی از یک رکورد جهانی باشند، خوششان آمد. ۹۴۰ پنیر فرانسوی و ۶۱ پنیر دیگر از کشورهای مختلف در سراسر جهان در این رکورد شکنی شریک هستند.هستند.

برای تهیه پیتزا با ۱۰۰۱ پنیر ، یک مکعب دو گرمی از هر پنیر برش داده شد و روی پایه پیتزا قرار داد و پنیرهای نرمتر را روی پنیرهای سفت قرار داد. او میگوید:ما مجبور شدیم خمیر پیتزا را از قبل بپزیم تا از پارگی آن با وزن آن همه پنیر جلوگیری کنیم!

پیتزا۱ - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

بنوا توضیح داد. یک کانتر شیرینی در اطراف تپه پنیر قرار داده شد تا در حین پختن آن را به هم بچسباند. پس از دو دقیقه، کانتر شیرینی را برداشتند، سپس پیتزا را برای ۲۰ ثانیه دیگر در فر قرار دادند و سپس آن را آماده خوردن کردند.

بنویت خوشحال است که این رکورد را برای بار دوم شکسته است، اما او قصد ندارد جستجوی خود را برای پنیرهای جدید در اینجا متوقف کند. او گفت: من ۱۳ سال است که پیتزاساز هستم. من دستور پخت پیتزا را خودم اختراع کردم و از زمانی که در تجارت شخصی خودم کار می کنم، تنها رویای من این است که پیتزا با بیشترین تنوع پنیر درست کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *