آژنگ نیوز”: کتاب”زندگینامه اوزاکی یوکیو: مبارزه برای حکومت قانون اساسی در ژاپن” منتشر شد.ترجمه فوجیکو هارا پیشگفتار ماریوس بی. یانسن کتاب بیانگر بازتاب ها فعالیتها و تلاشهای شخصی یکی از سازندگان ژاپن مدرن است.

کتاب الکترونیکی ۳۰% تخفیف با کد PUP30 قیمت فروش: ۳۱.۵۰ دلار / ۲۶.۶۰ پوند قیمت بدون تخفیف : ۴۵.۰۰ دلار / ۳۸.۰۰پوند.

درباره کتاب

اوزاکی یوکیو، که بیست و پنج بار به صندلی خود درسیستم دولتی ژاپنی در مقامات مختلف بازگردانده شد، از زمان تأسیس آن در سال ۱۸۹۰ تا ۱۹۵۳ در آن نهاد خدمت کرد. او چندین بار عضو کابینه و به مدت ده سال شهردار توکیو بود. او که مدافع قوی سیستم دولت بود، هم شاهد تبدیل ژاپن از یک جامعه فئودالی متأخر به یک دولت مدرن بود و هم آن را به پیش برد. زندگی‌نامه او که برای اولین بار به زبان انگلیسی در دسترس است، گزارش مفصلی از قسمت‌های کلیدی و رهبران هفت دهه تاریخ ژاپن را ارائه می‌دهد.

اوزاکی - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

زندگی سیاسی اوزاکی به قدرت رسیدن میجی و شکست ژاپن در جنگ جهانی دوم ادامه داشت و اوزاکی در هر مرحله از آن حماسه نقش مهمی ایفا کرد. به عنوان یک خبرنگار جوان، او با فراخوان های قاطع برای برتری در شرق آسیا ایده هایش را مطرح کرد.. یک سفر اروپایی که ویرانی های جنگ جهانی اول را به او نشان داد، او را به طرفداری از کاهش تسلیحات و همکاری بین المللی تبدیل کرد. او با ناراحتی نظاره گر انزوا و فاجعه نظامی ژاپن بود. او که به شجاعت اعتقاداتش مشهور بود، به مردی شاخص تبدیل شد و شعر مرگ را در جیب خود حمل می کرد. استقلال مستحکم او باعث شد او از دوران اشغال ژاپن توسط آمریکا جان سالم به در برد، زیرا از آمادگی همکارانش برای توجه به دستورات اشغالگری ابراز تأسف کرد. داستان اوزاکی با آگاهی شخصی او از هر شخصیت سیاسی مهم ژاپنی برای سه چهارم قرن بازتاب می یابد. این روایت مردی است که تاریخ را هم به نگارش درآورده است. داستان او داستان ژاپن مدرن است. از طریق آن، خوانندگان دانش دست اول از تاریخ قانون اساسی ژاپن، تاریخی با ارتباط غنی با سیاست معاصر ژاپن، به دست خواهند آورد.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *