آژنگ نیوز”: کوتاه‌ترین هنرمند”دی‌جی” جهان اجازه نمی‌دهد قدش مانع از ایجاد موج‌های بزرگ در موسیقی شود.دی جی کلمبیایی Yeison Enrique Delgado Castro، با نام مستعار “Yeye” نه تنها به خاطر جذابیت و سلیقه عالی در موسیقی شناخته شده است بلکه به همان اندازه به دلیل قدش نیز مشهور است. Yeye با ۱۰۲.۴۶ سانتی متر ، رسما کوتاه ترین دی جی باشگاهی جهان است. رکورد او در ۱۲نوامبر ۲۰۲۲ در کاراکاس، ونزوئلا تأیید شد و او را در صفحات رکوردهای جهانی گینس ۲۰۲۴ نشان داد. سبک، جذابیت و حرفه ای بودن او ساعت ها با اجراهای جذاب مخاطبان را سرگرم می کند.

دی جی 1 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

ییسون یاد گرفت که موسیقی را به تنهایی میکس کند و در میکس، شادی و پتانسیل را یکی از بهترین ها یافت. اعتماد به نفس او باعث شد تا با وجود اینکه مجبور به پشت سر گذاشتن شرایط اقتصادی دشواری بود که به او اجازه نمی داد به سرعت دیگران پیشرفت کند تا زمانی که بتواند یک دی جی حرفه ای شود، استقامت و تمرین کند.ییسون گفت: «می‌دانستم که علیرغم وضعیت مالی‌ام، هیچ چیز مانع از رسیدن به رویایم نمی‌شود. بزرگترین آرزوی او این است که به دنیا نشان دهد که با اهداف، نظم و میل روشن می تواند به هر هدفی که برای خود تعیین می کند دست یابد.

او هرگز قد خود را مانعی برای رسیدن به اهدافش ندانسته است. در واقع، او در آن فرصتی برای متمایز شدن از جمعیت یافت. مردم معمولا اول از اندازه او و دوم از استعدادهای عالی او به عنوان یک دی جی شگفت زده می شوند. همیشه از او عکس و فیلم می خواهند و به سراغش می آیند تا او را در شبکه های اجتماعی دنبال کنند. وقتی متوجه می شوند که او کوتاه ترین دی جی باشگاه است، به او تبریک می گویند و از او تعریف می کنند. برای Yeison، ارائه کار با کیفیتی که استعداد و مهارت های چشمگیر او را با میکسرها برجسته می کند بسیار مهم است. او بیش از ۱۰ سال است که به عنوان یک دی جی حرفه ای کار می کند. او از دیدن آرامش مردم و داشتن اوقات خوشی از طریق موسیقی و رقص لذت می برد. این چیزی منحصر به فرد است که مردم از کار، لذت، اشتیاق، احساسات شما لذت می برند.. معمولاً مردم از اندازه او شگفت زده می شوند و برخی به توانایی های او شک می کنند، اما وقتی او را در صحنه اجرا به عنوان دی جی می بینند به او تبریک می گویند و استعداد عالی او را تحسین می کنند.

دی جی 2 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

Yeye می گوید پیامی که بیشترین تأثیر را بر او گذاشت این بود: “تواضع و انرژی شما بهترین است. این شما را عالی می کند، زیرا کاری را که انجام می دهید دوست دارید.””برای من این یک افتخار است، یک رضایت بزرگ، یک احساس، قابل توجه است، زیرا هرگز آسان نبود، و من بسیار خوشحالم، از خدا و GWR برای این امکان سپاسگزارم.

او گفت. “این همیشه باعث افتخار است که بخشی از خانواده GWR باشم.” Yeye یک شخصیت واقعاً الهام‌بخش است و دلیلی بر این است که هرگز نباید اجازه دهید که انتظارات دیگران از شما مانع از بهترین زندگی شما شود. اگر به کاری که انجام می‌دهید علاقه دارید، مانند بازی Yeye در مورد نواختن موسیقی و سرگرم کردن جمعیت، پس هیچ چیز نباید مانع تحقق رویاهایتان و حتی تبدیل شدن به یک رکورد شکن شود!

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *