“آژنگ نیوز”:طرح بلیت آلمان ترسیم آینده پیشگام حمل و نقل در آلمان چیست؟بلیت آلمان ، یک گذرنامه ماهانه همه جانبه است که امکان دسترسی تقریباً به تمام شبکه های حمل و نقل عمومی محلی و منطقه ای در کشور را با قیمت ثابت ۴۹ یورو فراهم می کند.این یک نوآوری انقلابی در زمینه خدمات عمومی بوده است. با این حال، علیرغم موفقیت آن، مجموعه ای از مسائل حل نشده خود را نیز به همراه دارد، مانند مسئله پرداخت صورتحساب به منظور مقرون به صرفه ساختن آن در طولانی مدت.

به همین دلیل است که اجلاس ویژه ای در برلین بین دولت فدرال آلمان و نمایندگان دولت های منطقه ای برگزار شد تا راه حل هایی برای این مسائل در آینده پیشنهاد و بحث شود. بیانیه هایی که از کنفرانس پس از پایان آن منتشر شد، حاکی از آن بود که بر سر تداوم بلیت آلمان اتفاق نظر وجود دارد، اما همچنین بیان شد که قیمت آن “ممکن است شامل افزایش نیز باشد” تا در آینده قابل اجرا باشد.

بلین - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

این تصمیم به تامین مالی پایدار می رسد با این حال، جزئیات خاصی در مورد زمان و نحوه تغییر قیمت وجود ندارد. این اجلاس وظیفه کاهش نگرانی ها مبنی بر اینکه پیشنهاد ممکن است به طور کلی متوقف شود را کاهش داد. دولت ها گام های خاصی را در مورد نحوه تقسیم مسئولیت برای تامین مالی آینده بلیت آلمان تصمیم گرفتند.

به عنوان مثال، وجوه مصرف نشده از سال ۲۰۲۳ باید در سال آینده برای پوشش هر گونه هزینه اضافی استفاده شود. سال آینده، دولت های فدرال و ایالتی یک جلسه بعدی برای تصمیم گیری در مورد “مکانیسمی برای به روز رسانی قیمت بلیط” خواهند داشت. از اول ماه مه، بلیت آلمان ، که با نام D-Ticket نیز شناخته می‌شود، در اتوبوس‌ها و قطارهای محلی به‌عنوان یک اشتراک دیجیتالی قابل رزرو و ماهانه در سراسر آلمان معتبر است . این مدل اقتصادی،برای اولین بار به عنوان یک آزمایش در تابستان ۲۰۲۲ به عنوان یک بلیط ۹ یورویی آزمایش شد و ثابت شد که بسیار محبوب است، اگرچه آن نرخ قیمت به سرعت ناپایدار است.

گروه خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *