“آژنگ نیوز”:سازمان دختران انقلاب آمریکا درچنین روزی و در سال ۱۸۹۰ میلادی (۱۲۶۹ خورشیدی)تشکیل شد. این سازمانی دارای تاریخ طولانی است و در عین حال نیز واقعاً با دنیای امروزمرتبط است. بیش از ۱میلیون زن از زمان تأسیس این سازمان در بیش از ۱۲۵ سال پیش به این سازمان پیوسته اند. آنها برای ارج نهادن به میراث خود و همچنین ایجاد تفاوت در جوامع خود در سراسر کشور و جهان عضو این سازمان شده اند.

دختران انقلاب آمریکا، یا DAR، یک سازمان عضویت مبتنی بر اصل و نسب برای فرزندان کسانی است که به مبارزه برای استقلال آمریکا کمک کردند. در سال ۱۸۹۰، زمانی که پسران انقلاب آمریکا از ورود زنان به تشکلها و سازمانهاامتناع کردند، این تشکل سازماندهی شد. شعار DAR “خدا، خانه و کشور” است.

این جامعه به حفظ تاریخ، آموزش و ترویج میهن پرستی ملی اختصاص دارد. بخش‌های آموزشی DAR اغلب در جمع‌آوری کمک‌های مالی برای بورسیه‌های تحصیلی و جوایز آموزشی محلی مشارکت می‌کنند، و برای حفظ اموال و آثار تاریخی مختلف که میهن‌پرستی را تقویت می‌کنند، تلاش می‌کنند.

دختران - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

DAR در تمام پنجاه بخش ایالات متحده و همچنین در ناحیه کلمبیا شعبه دارد. همچنین بخش‌های DAR در استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، مکزیک، اسپانیا و بریتانیا وجود دارد. از اعضای معروف سوزان بی آنتونی، کلارا بارتون و مادربزرگ موزس می توان نام برد.

وقتی کسی به سازمان دختران انقلاب آمریکا می‌پیوندد، وارد شبکه‌ای متشکل از ۱۹۰ هزارزن می‌شود که پیوندهای مادام العمر تشکیل می‌دهد، آنها به اجداد انقلابی خود احترام می‌گذارند و حفاظت از تاریخ، آموزش و میهن‌پرستی را در جوامع خود ترویج می‌کنند.

البته این سازمان در چندین نوبت به دلیل اعمال تبعیض آمیز (بویژه تبعیض نژادی)خود با مناقشه روبرو شد.به عنوان مثال ماریان اندرسون، خواننده مشهور سیاه‌پوست،به دلیل همین مشکلات، دعوت برای اجرای کنسرت هال را رد کرد که منجر به استعفای النور روزولت از جامعه شد.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *