“آژنگ نیوز”:اولین شماره مجله نشنال جئوگرافیک در چنین روزی در سال ۱۸۸۸میلادی منتشر شد و به دلیل مقاله های مصور وغنی خود در موردمناطق مختلف جغرافیایی جهان به شهرت رسید.مجله نشنال جئوگرافیک از زمان انتشار خود فعالیتش را به عنوان مجله رسمی انجمن نشنال جئوگرافیک، یک سازمان غیرانتفاعی که به تأمین مالی علم و اکتشاف در سراسر سیاره اختصاص دارد، آغاز کرد. از آن زمان، نشنال جئوگرافیک رشد کرده و به یکی از نمادین ترین برندهای جهان تبدیل شده است.

نشنال1 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

این مجله هر ماه به دست حدود ۶۰ میلیون خواننده در سراسر جهان می رسد.نشنال جئوگرافیک یک آرشیو تاریخی و مشهور به عنوان مکانی مبتکرانه برای حفظ تاریخ عکاسی دارد.این آرشیو از ایجاد اولین بررسی عکاسی از آسمان شب در نیمکره شمالی تا ساخت اولین عکس های رنگی در زیر دریا، و همچنان مرزهای فناوری و خلاقانه را در میگیرد.

نشنال2 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

با گذشت زمان، این مجله خود را به عنوان یک رسانه متعهد برای عکاسی خبری در سطح جهانی، مستندسازی شگفتی‌های کره زمین و پرداختن به مسائل جدی پیرامون محیط زیست و حقوق بشر، بازتعریف کرد.

این مجله در حال حاضر به زبان انگلیسی و ۴۰ نسخه به زبان محلی منتشر می شود. همچنین در دکه های روزنامه فروشی دیجیتال موجود است.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *