“آژنگ نیوز”:کتاب طول عمر منتشر شد.نویسنده دیوید ای سینکلیر ومتیو دی لاپلانته.مترجم:ابراهیم یگانه.ناشر:انتشارات مروارید.

درباره کتاب

کتابی پیشرو، جالب، کاملا علمی و قابل استفاده برای عموم. هنگامی که می‌شنویم علّت مرگ عزیزان‌مان را «پیری» اعلام می‌کنند، هنگامی که با بالارفتن سن نگران می‌شویم؛ اگر پژوهشگری با تحقیقات‌ علمی و ایده‌ی دستکاری‌ استادانه در ژن‌ها و نیز ارائه‌ی رژیم‌های غذایی ویژه اعلام ‌کند که پیری «درمان‌پذیر» است و می‌توانیم با داشتن سنّی بسیار بالاتر از روال کنونی، در عین حال تندرست هم باشیم، چه آینده نویدبخشی می‌تواند در انتظارمان باشد؟

طول عمر - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

در این کتاب مطالبی ارائه شده است که با پیاده‌‌ سازی آن، انقلابی بس شگرف در تاریخ علم پزشکی و البته در زندگی بشر رخ خواهد داد. این کتاب که توسط یکی از پژوهشگران برجسته‌ی دانشگاه هاروارد، دکتر سینکلیر نوشته ‌شده، با بیانی مستدل و علمی و با بهره‌گیری از ساختار ژن‌های مخمّر و ژن‌های خود انسان و با بررسی برخی از جانوران و گیاهانی که عمری بسیار طولانی _ چند صد ساله _ دارند، معتقد است که سنّ انسان را می‌توان بسیار افزایش داد؛ و این‌که، پیری در واقع یک بیماری به ‌شمار می‌آید و بنا بر این مثل سایر بیماری‌ها می‌توان آن را نیز درمان کرد.

مولف این کتاب و همکارانش، چهار سال پس از تألیف کتاب، همچنان با جدّیت به پژوهش در این زمینه مشغول هستند که تحقیقات آن‌ها را می‌توان در صفحات اجتماعی مولف دنبال کرد. و سخن آخر، برای محدودیت عمر انسان، هیچ‌ قانون بیولوژیکی وجود ندارد!

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *