“آژنگ نیوز”:کتاب”آزادی از ترس: تاریخ ناقص لیبرالیسم”منتشر شد.نویسنده: آلن اس کاهان این کتاب تاریخ جدید تحریک‌آمیز لیبرالیسم است که نقشه راه لیبرال‌های امروزی را نیز ارائه می‌کند.

جلد گالینگور قیمت: ۳۹.۹۵ دلار / ۳۵.۰۰ پوند منتشر شده (ایالات متحده): ۲۲ اوت ۲۰۲۳ .منتشر شده (بریتانیا): ۱۷ اکتبر۲۰۲۳

آزادی - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

درباره کتاب

کتاب آزادی از ترس، روایتی جدید و قابل تامل از نظریه سیاسی و اجتماعی غالب عصر ما ارائه می دهد: لیبرالیسم. آلن کاهان در قالبی مجدد راهگشا از بحث تاریخی، توسعه لیبرالیسم غربی را از اواخر قرن هجدهم تا کنون ترسیم می کند. کاهان با بررسی متفکران و موضوعات کلیدی لیبرال نشان می دهد که چگونه لیبرالیسم هم پاسخی به ترس و هم منبع امید است.به بیان دیگر جستجوی جهانی که در آن هیچ کس نیازی به ترس نداشته باشد.

آزادی از ترس نشان می دهد که چگونه استدلال های لیبرال معمولاً بر سه ستون تکیه می کنند: آزادی، بازار و اخلاق. اما وقتی لیبرال‌ها یک یا چند مورد از این ستون‌ها را نادیده می‌گیرند، استدلال‌هایشان معمولاً متقاعد کننده نمی‌شود. این کتاب که از آدام اسمیت و مونتسکیو تا نبردهای امروزی بین لیبرال‌ها و پوپولیست‌ها را امتداد می‌دهد، پیچش‌ها و چرخش‌های سنت لیبرال «ناقص» یا ناتمام را بررسی می‌کند و در عین حال تداوم اساسی آن را نشان می‌دهد.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *