آژنگ نیوز”:کتاب “درمان صحبت کردن:مقاله ای درمورد قدرت تمدنی گفتگومنتشر شد.

نویسنده:پائولا مارانتز کوهن

با ۵۰درصد تخفیف با کد MAY50 قیمت فروش: ۱۲.۴۸ دلار / ۱۰.۰۰ پوند قیمت بدون تخفیف: ۲۴.۹۵ دلار / ۲۰ پوند منتشر شده (ایالات متحده): ۱۴ مارس ۲۰۲۳ منتشر شده (بریتانیا): ۹ مه ۲۰۲۳ صفحات:۲۳۲

کتاب کاوشی نیروبخش از لذت ها و مزایای اجتماعی گفتگواست.

درباره کتاب

کتاب درمان صحبت کردن یک گشت و گذار به موقع و فریبنده در هنر گفتگوی خوب است. پائولا مارانتز کوهن نشان می‌دهد که چگونه گفتگو ما را به روش‌هایی مرتبط می‌کند که رسانه‌های اجتماعی هرگز نمی‌توانند آن را به هم متصل کنند و توضیح می‌دهد که چرا صرفاً صحبت کردن آزادانه و بدون فریب با یکدیگر ممکن است درمان چیزی باشد که جامعه آشفته ما را رنج می‌دهد.

صحبت کرد111ن - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

کوهن با تکیه بر غوطه ور شدن مادام العمر خود در ادبیات و فرهنگ و دهه ها تجربه خود به عنوان معلم و منتقد، استدلال می کند که ما یاد می گیریم در خانواده خود صحبت کنیم و سپس آن دانش را به دنیای گسترده تری منتقل می کنیم که در آن با نظرات و حساسیت های مختلف روبرو می شویم. او درباره نقش غذا در تشویق مکالمه، چالش‌های نوشتن دیالوگ در داستان، مزایا و معایب زوم، رابطه مکالمه با نمایش‌های وودویل، و ارزش آموزشی یک سمینار خوب کالج که در آن دانشجویان یاد می‌گیرند درباره ایده‌ها صحبت کنند، صحبت می‌کند. کوهن به برخی از گروه‌های مشهور نویسندگان و هنرمندان تاریخ نگاه می‌کند که مکالمه‌شان خلاقیت آنها را تغذیه می‌کرد، و برخی از عادت‌هایی را که می‌تواند منجر به مکالمه بد شود را شرح می‌دهد.

کتاب درمان صحبت کردن با ترکیب بی‌درنگ خاطره‌نویسی زیبا و شادی‌بخش یک گردهمایی صمیمی با دوستان، دلیل متقاعدکننده‌ای برای ارزش تمدنی مکالمه ایجاد می‌کند و خواندن آن برای هر کسی که علاقه‌مند به گفتگوهایی است که فرهنگ را تقویت می‌کند ضروری است.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *