آژنگ نیوز: کتاب”راه های شنیدن: تأمل در موسیقی در ۲۶ قطعه”منتشر شد.

ویرایش شده توسط :اسکات برنهام، مارنا سلتزر، و دوروتیا فون مولتکه

گلچین برجسته ای که در آن موسیقی دانان، هنرمندان، دانشمندان، متفکران، شاعران و غیره برجسته – از گوستاوو دودامل و کری مای ویمز گرفته تا روث بادر گینزبورگ و پل مولدون – تأثیر موسیقی را بر زندگی و کار خود کاوش می کنند.

مشارکت کنندگان عبارتند از: لوری اندرسون ● جیمی بارتون ● دافنه ای بروکس ● ادگار چویری ● جف دولون ● گوستاوو دودامل ● ادوارد دوسینبره ● کورینا دا فونسکا-وولهایم ● فرانک گری ● جیمز گینزبورگ ● روث بادر پیکو گینزبرگ ● روث بادر پیکو گینزبرگ ● ناتانیل مکی ● مورین ان. مک لین ● آلیشیا هال موران ● جیسون موران ● پل مولدون ● الین پیگلز ● رابرت پینسکی ● ریچارد پاورز ● برایان سیبرت ● آرنولد استاینهارت ● سوزان استوارت ● ابیگیل واشبرن ● ابیگیل واشبرن ● کری ویلیامز مای وو فی

جلد گالینگور وشومیز

قیمت:

۱۶.۹۵ دلار / ۱۳.۹۹ پوند

منتشر شده:

۴ آوریل ۲۰۲۳

صفحات:۲۱۶

راههای شنیدن - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

درباره کتاب

وقتی از روح‌های خلاق خارق‌العاده – موسیقی‌دانان، شاعران، منتقدان، و محققان، و همچنین یک معمار، یک هنرمند تجسمی، یک فیلم‌ساز، یک دانشمند، و یک قاضی افسانه‌ای دادگاه عالی – خواسته می‌شود تا در مورد موسیقی مورد علاقه خود تأمل کنند، چه اتفاقی می‌افتد؟ نتیجه «راه‌های شنیدن» است، مجموعه‌ای متنوع که راه‌هایی را که موسیقی به ما شکل می‌دهد و فرهنگ مشترک ما را بررسی می‌کند. این اعمالِ شاهدِ موسیقی از طریق مقاله های شخصی، گفتگوها و مصاحبه ها، مراقبه های بداهه، شعر و هنرهای تجسمی به ثمر می رسند. آنها اعماق طیف قابل توجهی از ژانرهای موسیقی، از جمله اپرا، جاز، بلوگرس، و موسیقی کنسرت کلاسیک و معاصر را تبیین می کنند.

این حجم گسترده شامل سبک‌ها و موضوعاتی می‌شود، از جمله مراقبه‌های پیکو ایر درباره هندل، افکار آرنولد اشتاین‌هارت درباره گروس فوژ بتهوون، و مانیفست لوری اندرسون و ادگار چویری برای موسیقی فضایی. ریچارد پاورز درباره موسیقی صحبت می کند که هرگز به کسی نگفته است، دافنه بروکس ارتباطات صوتی بین تونی موریسون و سیسیل مک لورین سالوانت ایجاد می کند، و روث بادر گینزبورگ آنچه را که به نظر او جذاب ترین دوئت در اپرا است فاش می کند. اشعار در هم آمیخته شده بیشتر چگونگی تصور و پاسخ ما به موسیقی را گسترش می دهند. راه های شنیدن کتابی است برای زمانه ما که راه های بی نهایتی را که موسیقی زندگی ما را بهبود می بخشد، تجلیل می کند.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *