“آژنگ نیوز”: کتاب”یادگاران؛کتاب غلامعلی رجبی(جندقی)”،از جمله کتابهای مربوط به مجموعه یادگاران است. در مقدمه کتاب آمده است:”یادگاران”عنوان کتابهایی است که بنا دارد تصویرهایی از سالهای جنگ را در خاطره های بازنویسی شده،برای آن ها که آن سالها را ندیده اند،نشان بدهد.

غلامعلی - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

این مجموعه راهی است بر سرزمینی نسبتا بکر میان تاریخ و ادبیات ،میان واقعه ها و باز گفته ها ،خواندنشان تنها یاد آوری است ،یاد آوری این نکته که آن اشخاص بوده اند و آن واقعه ها رخ داده اند؛نه در سال ها و جاهای دور ،در همین نزدیکی.

این کتاب به معرفی شهید غلامعلی رجبی که معلم و مداح اهل بیت بود اختصاص دارد.او متولد ده تیر ماه۱۳۳۳ بود و در ششم مرداد ماه ۱۳۶۷ در منطقه اسلام آباد به شهادت رسید.کتاب شرح زندگی وی از زمان کودکی تا شهادت او به روایت دوستان و خانواده است.

یادگاران، کتاب غلامعلی رجبی(جندقی)مولف:سید احمد معصومی نژاد،نوبت چاپ دوم۱۳۹۶شمارگان۲۲۰۰نسخه،مشاور تالیف سمیه سید حسینی،ویراستار سعیده صائین،قیمت ۱۱۰۰۰تومان.

گروه رسانه

2 دیدگاه برای “معرفی “یادگاران؛کتاب غلامعلی رجبی(جندقی)””
  1. باعرض سلام و احترام ممنون از شما درمعرفی کتاب یادگاران برای شناخت شهید غلامعلی رجبی روح پاکش قرین رحمت الهی انشالله شفاعتمان کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *