“آژنگ نیوز”:لیونل مسی به دلیل عدم موفقیت باشگاه در توافقنامه جدید بارسلونا را ترک می کند. انتظار می رفت لیونل مسی که۳۴ساله  شده است یک قرارداد جدید پنج ساله امضا کند. طبق قرارداد جدید ، دستمزد وی 50 درصد کاهش می یافت.

لیونل مسی پس از آنکه باشگاه لبارسلونا  نتوانست قرارداد جدیدی را که به دلیل “موانع مالی و ساختاری” با این بازیکن توافق شده بود ، عملی کند ، بارسلونا را ترک می کند.

مسی برنده توپ طلا رسماً از اول ژوئیه یک بازیکن آزاد بوده است ، زیرا قبل از پایان قرارداد قبلی بارسلونا در ۳۰ژوئن با شرایط تمدید توافق نکرد.

باشگاه بارسلونا نیز  در بیانیه ای تایید کرد که مسی که قراردادش در پایان فصل گذشته به پایان رسید ، از نوکمپ خارج می شود.

در این بیانیه آمده است: “با وجود اینکه باشگاه بارسلونا و لیونل مسی به توافق رسیده اند و قصد روشن دو طرف برای امضای قرارداد جدید امروز وجود دارد ، اما به دلیل موانع مالی و ساختاری (مقررات لیگ اسپانیا) این اتفاق نمی افتد.

image 35 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

در نتیجه این وضعیت ، مسی نمی تواند در بارسلونا بماند. هر دو طرف عمیقا متأسفند که خواسته های بازیکن و باشگاه در نهایت برآورده نمی شود.

باشگاه بارسلونا از صمیم قلب از بازیکنی که در بزرگسازی باشگاه نقش داشته است تشکر می کند و برای او در زندگی شخصی و حرفه ای آرزوی موفقیت می کند. “

مسی پس از پیوستن به بارسلونا در سال ۲۰۰۰در ۱۳سالگی، ۲۱ سال در بارسلونا گذراند. او در آکادمی آنها پیشرفت کرد و اولین بازی خود را در ۱۷سالگی در اکتبر ۲۰۰۴ در برابر اسپانیول انجام داد.

از آن زمان ، او ۵۲۰ بازی برای بارسلونا در لیگ انجام داده و ۴۷۴ گل به ثمر رسانده است که یک رکورد در لالیگا محسوب می شود. او شش بار توپ طلا بدست آورده ، چهار بار لیگ قهرمانان را برده  و ده بار با بارسلونا برنده لالیگا شده است. مسی که اکنون ۳۴ ساله است ، همچنین ۷ بار قهرمان کوپا دل ری شده است.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *