“آژنگ نیوز”:خانم معلم اتریشی مدال طلای دوچرخه سواری المپیک ۲۰۲۰را کسب کرد. آنا کیسن هافردوچرخه سواراتریشی با کسب طلای دوچرخه سواری جاده زنان المپیک چشمها را خیره کرد. آنا کیسن هافر اتریشی با پیروزی جسورانه در مسابقات زنان ، یکی از بزرگترین شوک های تاریخ مسابقات دوچرخه سواری در مسابقات المپیک را رقم زد ، زیرا تمامی مدعیان را پشت سر گذاشته و به عنوان نمونه برتر از دوچرخه سواربرجسته هلند ی قهرمان شد.

کیسن هافر 30 ساله که  در یک گروه پنج نفره دوچرخه سواری در مسابقه حضور داشت؛ در ابتدای مسیر 137 کیلومتری از تپه های غرب توکیو از گروه جدا شد و دقایقی از آنها جلو افتاد .

اتریشی - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

او این فاصله را حفظ کرد وسپس به صورت انفرادی در مسیر پیست بین المللی فوجی حدود 40 کیلومتر باقیمانده  رابه عنوان نفربرتر پشت سر گذاشت ، حتی  آنا وان در برگن هلندی، قهرمان جهان و المپیک قبلی، نیز نتوانست به او برسد.

در گرمای شدید ، قهرمان اتریشی با افتخار از خط پایان عبور کرد و عنوان نخست المپیک را در عین ناباوری کارشناسان  بدست آورد.

آنا از اتریش دکتری ریاضی دارد و معادلات دیفرانسیل را در دانشگاه تدریس می کند.

او دوچرخه سواری آماتور و بدون مربی و بدون هم تیمی بوده و خودش، خودش را آموزش داده و  با این حال طلای المپیک را از آن خود کرده است. او  با این انگیزه تلاش کرد که :در سکوت به سختی کار کنید. بگذارید موفقیت شما سر و صدای شما باشد.

گروه خبر المپیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *