“آژنگ نیوز”:جواد فروغی چگونه قهرمان المپیک ۲۰۲۰ توکیو شد؟جواد فروغی از کشور ایران در فینال تپانچه بادی ۱۰ متر مردان  با اقتدار کامل پیروز شد .

او رکورد جدید المپیک یعنی  ۲۴۴.۸ امتیاز را برای گرفتن طلا در میدان تیر آساکا ثبت کرد. تیرانداز ۴۱ ساله عزم و اقتدار خود را برای پیروزی در یک فینال هیجان انگیز حفظ کرد .در این مسابقات  دامیر مایک صربستانی با ۲۳۷.۹ امتیاز دوم شد و PANG Wei ازجمهوری خلق چین با ۲۱۷.۶ امتیاز برنز گرفت.

فروغی امسال فرم خوبی داشت اوابتدا در جام جهانی ISSF که در ژوئن در کرواسی برگزار شد ، اولین طلای خود را به دست آورد تا به طلایی که در جام جهانی در ماه مارس در دهلی هند بدست آورده بود ، اضافه کند. حالا او می تواند پس از نمایش بسیار مقتدرانه  در مسابقات تیراندازی توکیو ، عنوان بی بدیل قهرمانی المپیک را نیز به لیست عناوین خود اضافه کند.

image 189 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

در دیدار نهایی ، فروغی در برابر برخی رقبای  قدرتمند از جمله PANG ، که ۵ سال پیش در ریو ۲۰۱۶به  مدال برنز المپیک و دست یافت ، ودر پکن طلا گرفت با اقتدار کامل پیروز شد.

فروغی در مراحل اولیه مسابقه به رده اول  صعود کرد و هرگز برتری خود را از دست نداد و در مسیر رسیدن به پیروزی ، مرتباً به نقطه ۱۰ حمله کرد. در حالی که دو مرحله از مسابقه باقی مانده بود ، او ۴.۲ امتیاز از نزدیکترین رقیبش پیش افتاد و در نهایت با کسب مدال طلا ،رکورددار المپیک هم بشود.

گروه گزارش المپیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *