“آژنگ نیوز”:تیم والیبال ایران،در اولین گام المپیک، لهستان پر مدعا را شکست داد.تیم ملی ایران سر حال و کاملا متفاوت نسبت به مسابقات لیگ والیبال در یک دیدار پر فرا زو نشیب تیم والیبال لهستان را ۳ بر۲ شکست داد.تیم لهستان در گیمهای اول و چهارم و تیم ایران در گیمهای دوم، سوم و پنجم پیروز شد.گیم اول ۲۷ دقیقه، گیم دوم ۳۱دقیقه ، گیم سوم ۳۳ دقیقه ، گیم چهارم ۳۱ دقیقه و در نهایت گیم سوم که یک رالی تماشایی بود ، ۳۲دقیقه به طول انجامید.این مسابقه فوق العاده زیبا در مجموع۲:۳۴ در جریان بود.

image 193 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

طی مسابقه آلکنو از اغلب بازیکنان ایران استفاده کرد و فقط مسعود غلامی و آرمان صالحی به میدان نرفتند.در تیم لهستان نیز فقط کوبیاک به میدان نرفت. این بازیکن لهستانی مانند دفعات قبل تلاش کرده بود باایجاد جنگ روانی پیشاپیش تیم لهستان را پیروز این مسابقه اعلام کند.نکته دیگر اینکه برخی رسانه های اروپایی هم تیتر زذه بودندکه “در مسابقه لهستان و ایران: مردان ولادیمیر آلکنو می توانند مقاومت کنند؟”نتیجه مسابقه ثابت کرد که بهتر است لااقل در مورد تیم والیبال ایران از این مدل تیترها استفاده نشود!

لازم به تاکید بر این موضوع است که تیم ایران یک بازی کاملا متفاوت نسبت به مسابقات قبلی نشان داد وباشکست لهستان مدعی، آمادگی خود را به رخ دیگر حریفان کشید.حریف بعدی تیم ایران ،تیم والیبال ونزوئلا است که امروز ۳ بر صفر از ژاپن شکست خورد.

گروه گزارش المپیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *