با حمل چهار نفر ویک  چرخ خیاطی ، عجیب ترین دوچرخه جهان در سال 1939در شیکاگو عرضه شد. این  وسیله نقلیه دو طبقه ، معروف به دوچرخه خانواده، ساخته چارلز استین لاوف بود. این دوچرخه  تمام خانواده اشتاینلاوف را با خود حمل می کرد. مخترع در قسمت بالایی سوار می شود و با استفاده از یک فرمان بزرگ اتومبیل دوچرخه  را هدایت می کند. خانم استینلاوف در زیر نشسته و با چرخ خیاطی کار می کند ، در حالی که پسرش از پشت رکاب می زند و دخترش بر روی دسته فرمان جلو سوار شده است. هنگامی که وسیله نقلیه  مشهور به دوچرخه خانواده ،متوقف می گردید. از پایه های چرخ خیاطی به عنوان جک برای سرپا نگه داشتن دوچرخه استفاده می شد.

image 178 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

جوزف فعالیت خود را در دنیای دوچرخه سواری در زمینه تعمیر و فروش مجدد دوچرخه های آسیب دیده آغاز کرد .با رونق گرفتن کارش ، او در سال 1919 یک مغازه دوچرخه فروشی را افتتاح کرد. اولین تلاش او برای نشان دادن خلاقیت هایش در زمانی بود که او این دوچرخه  چهار نفره را در نمایشگاه جهانی 1939 ارایه کرد.

بعدا او سعی کرد دوچرخه های خلاقانه دیگری درست کند .مثلا تلاش وی برای ساخت یک دوچرخه برای سوار شدن روی یخ ،یک شکست کامل  بود. اما  از این نظر که یک دوچرخه متفاوت عرضه شده بود،موضوع بسیار جالب به نظر می رسید.

گروه تاریخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *