“آژنگ نیوز”:عاقبت تلخ برای دنی آلوز بازیکن تیم ملی فوتبال برزیل و عضو سابق باشگاه بارسلونا، زمانی شکل گرفت  که وی به اتهام تعرض به یک زن دستگیر شد.

دنی آلوز فوتبالیست برزیلی که در این اواخر در یک باشگاه مکزیکی حضور داشت؛پس ازدستگیری به اتهام تعرض به یک زن در یک کلوپ شبانه بارسلونا بدون قرار وثیقه بازداشت شد.

در ابتدای این هفته، دنیای فوتبال از این خبر مبنی بر بازداشت دنی آلوز در اسپانیا به اتهام تعرض به یک زن در یک کلوپ شبانه بارسلونا در اواخر دسامبر متحیر شد.

در پی دستگیری آلوز، باشگاه ملی پوش برزیلی، تیم پوماس لیگ MX، فسخ قرارداد این بازیکن را اعلام کرد. این مرد ۳۹ساله در حال حاضر بدون امکان وثیقه در زندان اسپانیا به سر می برد.

آلوز پس از حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ با برزیل، با باشگاه مکزیکی پوماس قرارداد بست.زمانی که آلوز قرارداد بست گفت:

با این حال، در ۱ ژانویه، آلوز در رسانه های اجتماعی تایید کرد که شش ماه دیگر با قهرمان هفت دوره لیگ MX خواهد ماند.

او گفت: “من با اعتماد به نفس و شخصیتی که هویت من است وارد مرحله دوم فعالیت فوتبالی ام می شوم. دیدگاه من همیشه مثبت است و مشتاق تاریخ سازی برای باشگاه هستم. به زودی می بینمت، پوماس.

آلوز - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

در هفته اول ژانویه، گزارش‌هایی در رسانه‌های اسپانیایی منتشر شد مبنی بر اینکه زنی آلوز را متهم به تعرض دریک کلوپ شبانه بارسلونا در ۳۰ دسامبر کرده است. این زن ماجرا را به  نیروی پلیس کاتالونیا گزارش داده بود.

در پی این اتهامات، آلوز در برنامه تلویزیونی اسپانیایی “Y ahora Sonsoles” ظاهر شد تا هرگونه تخلفی را رد کند.

او گفت: “من می خواهم همه چیز را انکار کنم. من آنجا بودم، با افراد دیگر بودم که اوقات خوبی را سپری می کردم. همه مرا می شناسند و می دانند که من عاشق رقص هستم، اما بدون تهاجم به فضای دیگران، همیشه به اطرافیانم احترام می گذارم.

پس از پایان تعطیلات آلوز وپس از جام جهانی، این مدافع راست به مکزیک بازگشت و قبل از مسابقات لیگ MX Clausura ۲۰۲۳ به تمرینات پوماس پیوست. در ۸ ژانویه، او ۴۵ دقیقه در بازی افتتاحیه باشگاهش در Clausura 2023 مقابل اف سی خوارز بازی کرد.

در ۱۳ ژانویه، خبر رسید که مادر همسر آلوز، جوآنا سانز، درگذشته است. آلوزبا اجازه پوماس، آلوز به اسپانیا سفر کرد تا به سانز در سوگ درگذشت مادرشوهرش بپیوندد و او مجبور شد بازی روز بعد پوماس با سانتوس لاگونا را از دست بدهد.

پس از ورود به خاک اسپانیا، وکلایش به این بازیکن توصیه کردند که داوطلبانه در مورد اتهامات آزاروتعرض علیه او به پلیس اظهارنظر کند.

روز جمعه، آلوز برای توضیحاتی از ایستگاه پلیس بارسلونا بازدید کرد (جایی که او پس از سه ساعت انتظار حقایق را انکار کرد) و دستگیر شد. او سپس به دادگاهی در پایتخت کاتالونیا منتقل شد، جایی که یک قاضی دستور داد که او را به طور موقت بدون قرار وثیقه در زندان نگه دارند.

سپس جزییات بیشتری از شکایتی که از وی صورت گرفته است، فاش شد. همانطور که روزنامه اسپانیایی El Periódico گزارش داد، این زن ادعا می کند که او در کلوپ شبانه ساتون، که در منطقه لوکس شهر قرار دارد،مورد تعرض قرار گرفته است.

در نهایت آلوز به زندان برایان ۱ در سنت استیو سسروویرس، حدود ۴۰ کیلومتر خارج از بارسلون منتقل شد.

به گفته منابع زندانی که توسط خبرگزاری اسپانیایی یوروپا پرس به آنها مراجعه شده است، این بازیکن در حال حاضر در یک بلوک که برای ورودی های جدید زندانی طراحی شده به سر می برد، قبل از اینکه تصمیم گیری شود که کدام قسمت از زندان او را در اختیار بگیرد. پس از دستگیری آلوز، لئوپولدو سیلوا، رئیس باشگاه پوماس، اعلام کرد که باشگاه تصمیم به پایان قرارداد او گرفته است.

سیلوا گفته: “با این تصمیم، باشگاه تعهد خود را برای تحمل نکردن اقدامات خلاف روح و ارزش های موسسه ما – هر کسی که توسط آنها متعهد باشد، تکرار می کند.”

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *