“آژنگ نیوز”:بزودی رونمایی از شهر هوشمند در اروپا صورت میگیرد.در حقیقت همانطور که به آینده می نگریم، واضح است که مسیر رسیدن به شهرهای هوشمندتر و قابل زندگی تر، نه تنها به نوآوری های تکنولوژیکی، بلکه به یک اراده جمعی برای پذیرش تغییر نیاز دارد. هم اینک میتوان از طریق تکنولوژی مناظر تحرک شهری ؛ آینده ای را تصور کرد که در آن حرکات انسانها نه تنها کارآمد هستند، بلکه کیفیت زندگی شهری را برای همه غنی می کنند. امروز، شهر هوشمند زنبور عسل اولین گزارش ویژه خود را در مورد آینده تحرک هوشمند در شهرهای هوشمند با همکاری IAA MOBILITY و بیش از ۲۰ شریک مشارکت کننده منتشر کرده است. گزارش ویژه “تحرک” دارای بینش های کلیدی از رهبران متفکر تحرک، راه حل های نوآورانه از شرکت های پیشرو و بهترین شیوه ها برای اداره شهرها است. این سند تجزیه و تحلیل عمیقی از روند حرکت شهری آینده، چالش ها و راه حل های پیشگامانه ارائه می دهد. این گزارش محوری برای سیاستگذاران، برنامه ریزان شهری، رهبران صنعت و هر کسی که مشتاق شکل دادن به آینده شهرها است، طراحی شده است.

thumb 1920x1080 mobility depositphotos 71774231 s fotor 20240523121835 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

در حال حاضرمناطق شهری در یک دوراهی قرار دارند و با چالش‌های بی‌سابقه ناشی از افزایش تراکم جمعیت، نگرانی‌های زیست‌محیطی و نیاز فوری به راه‌حل‌های حمل‌ونقل پایدار، کارآمد و فراگیر مواجه هستند. این گزارش به این چالش‌ها می‌پردازد و راه‌حل‌های حرکتی نوآورانه‌ای که نوید بازتعریف مناظر شهری را می‌دهند، روشن می‌کند. همچنین یک نقشه راه برای آینده تحرک شهری ارائه می کند. نکات برجسته کلیدی روندهای نوظهور: به آخرین روندهایی که به تحرک شهری شکل می دهند، از وسایل نقلیه خودران و حمل و نقل الکتریکی گرفته تا زیرساخت های هوشمند و فراتر از آن،.

همچینن در این برنامه روشن میشود که چگونه شیوه های پایدار در راه حل های تحرک برای مبارزه با آلودگی شهری و کاهش ردپای کربن ادغام می شوند. نیزفناوری به عنوان یک کاتالیزورچگونه پیشرفت‌های فناوری، از جمله هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، و متاورس، سیستم‌های حمل‌ونقل را متحول کرده و آنها را ایمن‌تر، کارآمدتر و در دسترس‌تر می‌سازد. از طرف دیگر میتوان بینش‌های ارزشمندی را در مورد سیاست‌گذاری مؤثر و استراتژی‌های برنامه‌ریزی شهری به دست آورد که از توسعه اکوسیستم‌های تحرک مطمئن در آینده پشتیبانی می‌کنند. چشم اندازهای جهانی آن از تجزیه و تحلیل ابتکارات تحرک در سرتاسر جهان بهره مند شد، در مجموع این برنامه نمایشی دیدگاهی جامع از موفقیت ها، درس های آموخته شده و بهترین شیوه ها ارائه می دهد.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *