“آژنگ نیوز”:کتاب “مداخله گر: درس هایی از مقاومت در میدان”منتشر شد.نویسنده: میشل آنتبی راهنمای عملی و نظری برای محققان میدانی که با دسترسی به منابع و پاسخگویی سوالاتشان در حوزه تحقیق مشکل دارند؛ارایه میکند..

جلد گلینگور قیمت: ۲۴.۹۵ دلار / ۲۰.۰۰ پوند . منتشر شده (ایالات متحده): ۹آوریل ۲۰۲۴ منتشر شده (بریتانیا): ۴ ژوئن ۲۰۲۴ کپی تعداد صفحات: ۲۰۸

تحقیق - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

درباره کتاب

مقاومت بلای جان همه پژوهشگران میدانی است که وقتی وارد یک جامعه می‌شوند و شروع به پرسیدن سؤال می‌کنند اغلب به‌عنوان مداخله‌گر در نظر گرفته می‌شوند. مردم مانع از تحقیقات می شوند و شواهد را پنهان می کنند. در این کتاب محققان شکایات را کنار می گذارند، مخالفان را ساکت می کنند و حتی گذشته خود را فراموش می کنند و سختس انجام این کار را انکار می کنند. کتاب توضیح می دهد :چگونه می توانیم در مورد یک جامعه بیاموزیم وقتی اعضای آن به شدت مقاومت می کنند؟ پاسخ این است که خود مقاومت گاهی اوقات کلید است. میشل آنتبی توضیح می‌دهد که چگونه اعضای جامعه اغلب بیش از آنچه در نظر گرفته شده است، هنگام بستن صفوف و ایجاد موانع، در حقیقت رازها را افشا می‌کنند. او بینش‌هایی را از داستان‌های مختلف مقاومت توسط شرکت‌کنندگان غیرهمکار – از دانشمندان موشکی نازی و استادان هاروارد گرفته تا شکارچیان اتحادیه دیزنی و افرادی که اجساد را برای تشریح دانشکده پزشکی ایمن می‌کنند، به دست می‌دهد تا نشان دهد مقاومت میدانی چگونه خود را نشان می‌دهد و چگونه محققان می‌توانند از آن بیاموزند. او استدلال می‌کند که بسیاری از اشکال مقاومت به صورت گذشته‌نگر گویا هستند، و این اشکال محصولات معمولی هستند، نه محصولات جانبی این میدان. این بدان معناست که مکانیسم های مقاومت تنها نشان دهنده اتفاق دیگری نیست. در عوض، آنها اغلب همان نقاط داده ای هستند که می توانند چگونگی درک شرکت کنندگان از دنیای خود را روشن کنند.این کتاب یک راهنمای ضروری است برای مردم‌نگاران، جامعه‌شناسان، و همه محققان میدانی که به دنبال دسترسی هستند، همچنین بینش‌های عملی و نظری را در مورد ارزش کوبیدن در های بسته شده را برای پژوهشگران ا به اشتراک می‌گذارد.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *