“ آژنگ نیوز”:نشست شب دکتر محمد اسلامی برگزار می شود.هفتصد و سی و هشتمین شب از شب‌های بخارا اختصاص یافته است به تجلیل از مقام علمی استاد دکتر محمد اسلامی که در ساعت پنج بعد ازظهر شنبه بیست و پنجم فروردین ۱۴۰۳ در بیمارستان نیکان غرب برگزار می‌شود.

همزمان با این نشست تالاری که به نام استاد سایه نامگذاری شده افتتاح می‌شود.
در شب دکتر اسلامی سخنرانان: سید مصطفی محقق داماد، استاد شفیعی کدکنی، دکتر محمدرضا سروش، دکتر عطاالله شیرازی، دکتر علیرضا زمانی و علی دهباشی سخنرانی خواهند کرد.

دکتر اسلامی - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

استاد دکتر محمد اسلامی دانش‌آموخته دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران در سال ۱۳۴۵ هستند. پس از ادامه تحصیل در Eastman dental Hospital لندن، در ۱۳۴۹ به ایران بازگشتند و در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه فردوسی مشهد با سمت استادیاری مشغول به کار شدند.
دکتر اسلامی از سال ۱۳۵۲ با سمت استادیاری در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران تدریس داشته‌اند. ایشان قبل از عزیمت به انگلستان، به عنوان آسیستان بخش پاتولژی دانشکده دندانپزشکی و دانشکده پزشکی دانشگاه تهران پذیرفته شدند و از دانش و منش استادان نامدار دانشگاه تهران: دکتر اسماعیل یزدی، دکتر آرمین، دکتر شمسا و دکتر شمس شریعت بهره بردند.
استاد دکتر اسلامی سال‌ها به عنوان استاد پروازی در دانشکده‌های دندانپزشکی تبریز، شیراز و اصفهان تدرس کرده‌اند. همچنین بعنوان سپاهی بهداشت در زرند کرمان در سال‌های ۴۵ تا ۴۷ در خدمت مردم بوده‌اند.

بیمارستان نیکان غرب: اتوبان همت،به سمت غرب،  نرسیده به میدان المپیک،. روبروی پارک جوانمردان

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *