آژنگ نیوز”: کتاب قدرت تخریب: چگونه جنبش ضد مالیات آمریکا را ربود منتشر شد. نویسنده: مایکل جی. گریتز .در این کتاب توضیح داده می شود که :چگونه حواشی ضد مالیات به جریان اصلی تبدیل شد – و اکنون آینده آمریکا را تهدید می کند.

جلد گالینگور قیمت: ۲۹.۹۵ دلار / ۲۵.۰۰ پوند شابک: منتشر شده (ایالات متحده): ۱۳ فوریه ۲۰۲۴ منتشر شده (بریتانیا): ۹ آوریل ۲۰۲۴ .تعداد صفحات: ۳۶۸

درباره کتاب

ایالات متحده پس از جنگ جهانی دوم از امکانات اقتصادی گسترده ای برخوردار بود – و بیشتر آمریکایی ها پذیرفتند که مالیات ها بهای معقولی برای زندگی در جامعه ای با رفاه مشترک است. سپس در سال ۱۹۷۸میلادی ایالت کالیفرنیا پیشنهاد شماره ۱۳ را تصویب کرد.این قانون سقف مالیات بر دارایینام داشت که رونالد ریگان از آن به عنوان “انقلاب دوم آمریکا” یاد کرد و موج ضد مالیاتی و ضد دولتی را به راه انداخت که سیاست و سیاست اقتصادی آمریکا را متحول کرد.

قدرت - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

مایکل گریتز درکتاب «قدرت نابود کردن» داستان جنبش ضد مالیاتی و چگونگی گروگان گرفتن آمریکا را بیان می‌کند – که توانایی این کشور برای برآورده کردن نیازهای اساسی و رفع مشکلات حیاتی را تضعیف می‌کند. در سال ۱۸۱۹، جان مارشال، قاضی ارشد، اعلام کرد که قدرت مالیات مستلزم «قدرت تخریب» است.

اما «قدرت نابود کردن» استدلال می کند که مخالفان مالیاتی اکنون از این قدرت مخرب استفاده می کنند. جنبش ضد مالیاتی با حمله به سقف مالیات بر دارایی، عنوان می دارد محافظت از خلأهای مالیاتی، و کاهش مالیات از ریگان تا دونالد ترامپ، شبکه امنیت اجتماعی کشور را تهدید می کند، نابرابری را افزایش می دهد، بدهی ملی را افزایش می دهد و قدرت مالی آمریکا را تضعیف می کند.

این کتاب شرح می‌دهد که چگونه جنبش به‌عنوان یک شرکت حاشیه‌ای شکل گرفت که توسط خارجی‌های پر جرات با استفاده از ادعاهای اقتصادی نادرست و لفاظی‌های نژادپرستانه با پوشش نازک ترویج شد، و چگونه – با حمایت رسانه‌های محافظه‌کار و “تعهد حمایت از مالیات دهندگان” گروور نورکویست – به یک نیروی سیاسی جریان اصلی تبدیل شد. داستان مهم چگونگی تسلط و تحریف جنبش ضد مالیات بر سیاست و اینکه چگونه بودجه منطقی، برابری و فرصت‌ها را مختل می‌کند، بیانگر آن است که کتاب «قدرت تخریب» خواندنی ضروری برای درک زندگی امروز آمریکایی است.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *