“آژنگ نیوز”:نشست”شب حامیان حامی”برگزار می شود.

هفتصد و بیست و پنجمین شب از شب‌های بخارا به «حامیان حامی» اختصاص یافته است. این نشست در ساعت پنج بعدازظهر یکشنبه بیست و چهارم دی‌ماه ۱۴۰۲ با سخنرانی: دکتر حسن عشایری، قاسم باقری، افسانه قربانی، و علی دهباشی در تالار فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار خواهد شد.

انجمن حامی به عنوان نهادی مدنی با پیشینه‌ ۲۲ سال فعالیت در حوزه‌های ساخت مدرسه، کتابخانه، سالن‌های ورزشی، پژوهش‌سرا، زمین فوتبال و طرح‌های گسترده پشتیبانی از مدارس، طرح‌های آموزشی معلمان و تجهیز کتابخانه‌های روستایی، مشارکت اجتماعی مردم را به یاری می‌طلبد و برای پیشبرد اهداف خود در مسیر توسعه‌ پایدار همچنان متکی بر حمایت‌های مردمی است.

بشب حامیان - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ


«انجمن حمایت از توسعه فضاهای آموزشی و فرهنگی حامی» سازمانی مردم‌نهاد، غیرانتفاعی و غیر سیاسی است که از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز نمود و تاکنون با تکیه بر حمایت‌های مردمی، فعالیت‌های فرهنگی خود را توسعه داده است.
این انجمن با هدف توسعه‌ فضاهای آموزشی و فرهنگی تاکنون موفق به ساخت ۷۳ مدرسه، ۵ سالن ورزشی، یک ورزشگاه روستایی، ساخت و تجهیز بیش از ۸۰ کتابخانه روستایی و تجهیز بیش از ۵۰ کتابخانه در مدارس مناطق کم‌برخوردار شده و با پشتیبانی مستمر از این مراکز همواره به عدالت آموزشی می‌اندیشد و در جهت دسترسی کودکان این مناطق به فرصت‌های برابر آموزشی گام بر‌می‌دارد.
هدف انجمن حامی، ارتقاء کیفیت آموزشی بوده و با شعار حامی خانواده‌ای به وسعت یک سرزمین همواره در راه نیل به اهداف خود می‌کوشد.
در این مراسم بر نقش مسئولیت اجتماعی افراد، شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی نسبت به مشارکت‌های اجتماعی تأکید شده است.

این نشست در ساعت پنج بعدازظهر یکشنبه بیست و چهارم دی‌ماه ۱۴۰۲ در خانه اندیشمندان علوم انسانی (به نشانی: خیابان استاد نجات‌الهی (ویلا)، چهارراه ورشو، تالار فردوسی) برگزار می‌شود.

گروه خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *