“آژنگ نیوز”:قدیمی ترین استخرعمومی دانمارک مدرن با نجات غریق دیجیتال بازگشایی می شود با این حال، ناجیان غریق انسانی برای اطمینان از ایمنی در محل حضور خواهند داشت .استخر اوبر هالن (در کپنهاگ)، که رسماً قدیمی‌ترین استخر عمومی دانمارک است، پس از بیش از دو سال تعطیلی برای بازسازی، بار دیگر آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان است.

چیزی که در این مورد عالی است نه تنها امکانات بهبود یافته برای تفریح و فعالیت های ورزشی برای ساکنان محلی بلکه اعلام این است که استخرهای این مرکز به یک سیستم نجات غریق دیجیتال زیر آب مجهز شده اند. این سیستم هوشمند که چشم فرشته نام دارد، با شناسایی و هشدار دادن موارد رفتار غیرعادی شناگر در آب، به ناجیان غریق حاضر در محل کمک خواهد کرد. این سیستم نوآورانه قبلاً در دو مرکز ورزشی دیگر در دانمارک – در Valby Vandkulturhus، از ماه مه 2021، و در استادیوم شنای Bellahøj از سال ۲۰۲۲ به کار گرفته شده است.

استخر - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

استخر اوبرو هالن در منطقه ۳ شهر کپنهاگن واقع شده است و از جمله دارای یک استخر ۲۵ متری، یک استخر کودکان، یک استخر نوزاد و یک سونا است. این اولین تأسیسات در دانمارک است که در سال ۱۹۳۰ با حضور پادشاه کریستین دهم به همراه نخست وزیر توروالد استونینگ، درهای خود را بر روی متقاضیان باز کرد و به اهمیت این رویداد شهادت داد. منطقه شنا که به سبک نئوکلاسیک ساخته شده است، یک سالن باشکوه از ستون‌های مرمری، مجسمه‌ها، درختان نخل و سقفی قوسی با پنجره‌های نورگیر است.

با این حال، در دو سال گذشته، به دلیل وجود کاشی‌های آسیب‌دیده زیادی و سقف شیشه‌ای که تهدید می‌کرد به داخل استخر سقوط کند، مجبور به بازسازی شد. در استخر اوبرو هالن به طور منظم آموزش شنای نوزاد را ارائه می دهد، جایی که والدین می توانند اطلاعات و الهامات مربوط به فعالیت های آبی را با فرزندان خود دریافت کنند. تنها چیزی که در حال حاضر در دسترس نخواهد بود دو برج غواصی است.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *