“آژنگ نیوز”:کتاب”زندگی پس از مرگ آمریکایی: اختراع مجدد مرگ در قرن بیست و یکم”منتشر شد. نویسنده: شانون لی داودی. این کتاب سفری مسحورکننده در سراسر آمریکا برای بررسی تغییر چهره مرگ در زندگی معاصر این کشور است.

جلد گالینگور قیمت: ۱۹.۹۵دلار / ۱۶.۹۹ پوند شابک: منتشر شده (ایالات متحده): ۱۲ دسامبر ۲۰۲۳ منتشر شده (بریتانیا): ۶ فوریه ۲۰۲۴ صفحات: ۲۷۲

درباره کتاب

پدیده مرگ در ایالات متحده در حال وقوع یک انقلاب آرام است. می توانید بدن خود را منجمد، تشریح، کمپوست، حل شده یا برنزه کنید. خانواده شما می توانند بقایای شما را در جواهرات، پوسته های تفنگ ساچمه ای، وزنه کاغذی و آثار هنری بگنجانند. سوزاندن آتش سوزی بیش از دو برابر شده است و مراسم تشییع جنازه خانگی و تدفین سبز در حال افزایش است.

مرگ - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

کتاب”زندگی پس از مرگ آمریکایی شرح غنایی و دلسوزانه شانون لی داودی از تغییر شیوه های مرگ در آمریکا است، زیرا مردم با مرگ و میر خود روبرو می شوند و به دنبال نوع دیگری از زندگی پس از مرگ هستند. داودی به‌عنوان یک انسان‌شناس و باستان‌شناس، می‌داند که نحوه رفتار یک جامعه با مردگانش، سرنخ‌های قدرتمندی درباره باورها و ارزش‌های آن به دست می‌دهد. او به عنوان کسی که خودش فقدان را تجربه کرده است، می‌داند که هیچ راهی برای گفتن این داستان بدون بررسی مجدد دیدگاه‌های خود درباره مرگ و مردن وجود ندارد.

در این کتاب مراقبه‌آمیز و با ملایمت طنز، داودی سفری متحول کننده را در سراسر ایالات متحده آغاز می‌کند و با مدیران تشییع جنازه، کارآفرینان مراقبت از مرگ، طراحان، صاحبان گورستان و مردم عادی از هر طبقه‌ای صحبت می‌کند. چیزی که او کشف می‌کند این است که آمریکایی‌ها با اختراع مجدد مرگ، ایده‌های خود را در مورد شخصیت، آیین‌ها و ارتباط بین نسل‌ها بازسازی می‌کنند.

او همچنین با این تضاد ظاهری روبرو می شود که مرگ آمریکایی در عین حال مادی تر و معنوی تر می شود. کتاب”زندگی پس از مرگ آمریکایی که در ارتباط با یک پروژه فیلم مستند نوشته شده است، تصاویری از فیلمبردار دانیل زاکس را ارائه می دهد که گواهی خود را از تغییر سریع نگرش ما نسبت به مرگ و زندگی پس از مرگ ارائه می دهد.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *