آژنگ نیوز”: کتاب “چگونه پیر می شویم: علم طول عمر” منتشر شد. نویسنده:کولین تی مورفی.در این کتاب تشریح می شود که چگونه پیشرفت های اخیر در تحقیقات طول عمر؛سرنخ هایی در مورد پیری انسان ارائه می دهد.

جلد گالینگور قیمت: ۳۵.۰۰ دلار / ۳۰.۰۰ پوند .منتشر شده (ایالات متحده): ۱۴ نوامبر ۲۰۲۳ منتشر شده (بریتانیا): ۹ ژانویه ۲۰۲۴کپی تعدادصفحات: ۴۶۴

درباره کتاب

همه ما دوست داریم طولانی تر زندگی کنیم، یا اثرات ناتوان کننده سن را کاهش دهیم. در کتاب چگونه پیر می شویم، کولین مورفی نشان می‌دهد که چگونه تحقیقات اخیر در مورد طول عمر و پیری ممکن است ما را به این هدف نزدیک‌تر کند.

سن - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

مورفی، محقق برجسته پیری، توضیح می‌دهد که مطالعه سیستم‌های مدل، به‌ویژه حیوانات بی‌مهرگان ساده، همراه با پیشرفت‌هایی در روش‌های ژنومی، به دانشمندان این امکان را داده است که مکانیسم‌های مولکولی طول عمر و پیری را بررسی کنند. درک قوانین بنیادی بیولوژیکی حاکم بر پیری در سیستم‌های مدل، سرنخ‌هایی در مورد اینکه چگونه می‌توانیم پیری انسان را کند کنیم، ارائه می‌دهد، که می‌تواند به نوبه خود منجر به درمان‌ها و درمان‌های جدید برای بیماری‌های مرتبط با افزایش سن شود. در میان نمونه‌های واضح دیگر، مورفی تحقیقاتی را توصیف می‌کند که نشان می‌دهد چگونه تغییر یک ژن در کرم نماتد C. elegans طول عمر آن را دو برابر می‌کند و نه تنها پایان زندگی بلکه بخش جوان و سالم زندگی را نیز افزایش می‌دهد. مورفی با تکیه بر کار در آزمایشگاه خودش و همچنین سایر تحقیقات اخیر، تاریخچه و وضعیت فعلی این رشته را شرح می دهد و پیوندهای طول عمر را با تولید مثل و جفت گیری، عملکرد حسی و شناختی، وراثت از اجداد ما و میکروبیوم روده توضیح می دهد. کتاب؛چگونه ما پیر می شویم ؛که با وضوح و شوخ طبعی نوشته شده است، راهنمای این علم است: آنچه در مورد پیری می دانیم، چگونه می دانیم چه می دانیم، و با این دانش جدید چه کاری می توانیم انجام دهیم.

گروه زسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *