“آژنگ نیوز”:انجمن ملی تفنگ در نیویورک در چنین روزی در سال ۱۸۷۱ میلادی تاسیس شد. هدف اولیه این انجمن “ترویج و تشویق تیراندازی با تفنگ بر اساس مبنای علمی” بود و بعداً به یکی از مدافعان اصلی حقوق اسلحه تبدیل شد.

انجمن ملی تفنگ یک گروه سیاسی قدرتمند بوده است که بیشتر به دلیل دفاع سرسختانه از حقوق آمریکایی ها برای حمل سلاح شناخته شده است.

این انجمن در سال ۱۸۷۱ توسط گروهی از افسران سابق ارتش اتحادیه تأسیس شد که از اینکه بسیاری از سربازان شمالی که اغلب آموزش‌دیده‌اند، به ندرت قادر به استفاده از سلاح‌های خود بودند، ناامید شده بودند.

فراخوان اولیه برای سازماندهی چنین گروهی از مقاله ای به قلم سرهنگ ویلیام سی چرچ در شماره اوت ۱۸۷۱ در مجله ارتش و نیروی دریایی نشأت گرفت. او در آن به موفقیت انجمن ملی تفنگ بریتانیا و دامنه مسابقات تفنگ ویمبلدون – که حداقل برای خوانندگان امروزی نامی گیج کننده دارد – اشاره کرد: اگرچه او در ابتدا معتقد بود که گارد ملی باید چنین باشگاهی را سازماندهی کند، اما بخش خصوصی به آن روی آورد.

این رویکرد بدان خاطر بود که به نظر بانیانش به سرعت «باید انجمنی در این شهر [نیویورک] سازماندهی شود تا تیراندازی با تفنگ را بر مبنای علمی ترویج و تشویق کند. چرچ نوشته بود: گارد ملی امروز در انجام این اصلاحات بسیار کند عمل می کند. «شرکت خصوصی باید این موضوع را بپذیرد و آن را به جریان بیندازد… این موضوع قبلاً به چندین افسر فعال و افسران سابق گارد ملی ارائه شده است و آنها در این موضوع مشتاق بوده‌اند. این فقط به همکاری صمیمانه و یک شروع واقعی برای موفقیت شرکت نیاز دارد.”

تفنگ - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

این گروه که در ابتدا توسط چرچ و ژنرال جورج وینگیت رهبری می‌شد، به سرعت به موضوع حل مشکل تولید تیراندازان آمریکایی بهتر پرداختند و اولین تورنمنت به سبک ویمبلدون خود را در سال ۱۸۷۳ برگزار کردند. آنها مسابقات، ورزشکاران نمایش را اجرا کردند.» تایم در سال ۱۹۴۰ گزارش داد که در آن زمان تعداد کلوپ های تفنگ غیرنظامی در ایالات متحده از تعداد چوب های گلف بیشتر بود. اما در سال ۱۹۰۳، زمانی که کنگره N. R. A. را به رسمیت شناخت و بودجه ای را برای کمک به برگزاری یک تورنمنت بزرگتر و گسترده تر اختصاص داد، مسابقات ملی تفنگ و تپانچه به نوزاد وزارت جنگ تبدیل شد. امروز، از طریق هیئت ملی برای ترویج تمرین تفنگ، وزارت جنگ سالانه ۵۰۰هزار دلار برای اجرای مسابقات کمپ پری خرج می کند.

گروه تاریخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *