“آژنگ نیوز”:کتاب”تکامل قدرت: درک جدیدی از تاریخ زندگی”منتشر شد.نویسنده: “گیرات ورمیج” کتاب گزارشی جدید و گسترده از نقش قدرت در تکامل همه حیات روی زمین؛ارایه می دهد.

جلد گالینگور قیمت: ۲۹.۹۵ دلار / ۲۵.۰۰پوند منتشر شده (ایالات متحده): ۱۴ نوامبر ۲۰۲۳ منتشر شده (بریتانیا): ۹ ژانویه ۲۰۲۴ تعدادصفحات: ۲۶۴

قدرت - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

درباره کتاب

قدرت ابعاد مختلفی دارد، از ویژگی های فردی مانند قدرت و ثروت گرفته تا مزایای جمعی قدرت برای گروه ها. «تکامل قدرت» خوانندگان را به سفری نفس‌گیر در طول تاریخ و جهان طبیعی می‌برد و نشان می‌دهد که چگونه مفهوم قدرت طیف وسیعی از پدیده‌ها را در تکامل حیات متحد می‌کند – و چگونه انتخاب طبیعی بشریت و خود سیاره را در مسیری مشخص قرار داده است. کتابقدرت روزافزون” با تکیه بر شواهدی از فسیل‌ها، موجودات زنده و جامعه معاصر، قدرت را در همه مقیاس‌ها نشان می‌دهد، از اندازه بدن، عملکرد حرکتی، و استفاده از نیرو در رقابت گرفته تا کارایی در تولید و مصرف در اکوسیستم‌ها. نویسنده نشان می دهد که چگونه قدرت – که او به عنوان نرخی که ارگانیسم ها با آن انرژی بدست می آورند و به کار می برند – با ظهور همکاری گره خورده است، و چگونه اقتصاد مدرن که برای اولین بار انحصار زیست کره را توسط یک گونه واحد ایجاد کرده است. ادامه روندهای تکاملی است که تا غروب زندگی ادامه دارد. “ورمیج”به گونه ای قانع‌کننده استدلال می‌کند که ما می‌توانیم راه‌حل‌هایی برای بسیاری از مشکلات ناشی از این تمرکز شدید قدرت با گسترش دیدگاه منحصراً انسان محور خود پیدا کنیم. در مجموع این اثری استادانه است که توسط یکی از مبتکرترین و آینده‌نگرترین طبیعت‌گرایان امروزی، «تکامل قدرت» درک جدیدی از جایگاه ما در گستره بزرگ تاریخ تکامل ارائه می‌دهد.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *